خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان؛

برگزاری اولین جلسه ثابت و محوری حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۹

اولین جلسه از سری جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

ایلنا: رئیس هیات امنای حسینیه اعظم گفت: با توجه به هجمه فرهنگی که از سوی دشمنان مواجه هستیم بهترین راه برای محفوظ ماندن از آن تشویق جوانان به حفظ قرآن است.

به گزارش ایلنا از زنجان، غم پرور، رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان امروز شنبه(۶مهر) در اولین جلسه از سری جلسات ثابت و محوری حفظ قران کریم در حسینیه اعظم زنجان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور عشق به ولایت و شهادت است.

وی در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری این جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم با همکاری دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی زنجان افزود: هیات امنای حسینیه اعظم از برگزاری برنامه‌های قرانی در این مکان مقدس استقبال می‌کند.

به گفته غم پرور، جلسات آموزش قران از سالیان پیش در حسینیه اعظم در روزهای چهارشنبه دایر بوده است.

وی وجود چنین جلساتی را زمینه‌ای برای کشف استعدادهای درخشان دانست ویادآور شد: پرداختن به مسائل تربیتی و اخلاقی و ورزشی دانش آموزان و پیش بینی برنامه‌هایی برای افزودن جذابیت لازم برای این جلسات ضروری است.

غم پرور از خانواده‌های حاضر در این جلسه خواست با تشویق فرزندان خود به شرکت در جلسات حفظ قران، زمینه حفظ آنان از فتنه‌های آخرالزمان را فراهم کنند.

در ادامه این جلسه مصطفوی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی زنجان نیز در سخنانی با تشکر از حضور شرکت کنندگان با اشاره به آیه اول سوره ابراهیم بیان داشت: خداوند به پیامبر خود می‌فرماید علت نزول آیات قران خروج انسان از ظلمات به نور است.

وی افزود: با توجه به هجمه فرهنگی که از سوی دشمنان مواجه هستیم بهترین راه برای محفوظ ماندن از آن تشویق جوانان به حفظ قرآن است.

در ادامه این جلسه سه تن از حافظانی که قبل از سن بلوغ توفیق حفظ قران را کسب کرده‌اند به سوالات قرانی حضار پاسخ داده و به بیان تجربیات خود در زمینه حفظ قران پرداختند.

گفتنی است جلسات ثابت و محوری حفظ قران کریم روزهای چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء توسط استاد حسن سلیمانی از اساتید بین المللی حفظ قران کریم در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز