خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت گفتمان‌های دینی در دبیرستان‌ها و دانشکده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی در دبیرستان‌ها و دانشکده‌ها از جمله فعالیت‌هایی است که توسط این اداره‌کل انجام می‌شود.

زنجان ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی لازم برای همکاری و مساعدت با مساجد مختلف استان در راستای اعزام مبلغ وامام جماعت را داشته وازهرگونه تعامل با مساجد برای پویایی و برگزاری نمازهای جماعت استقبال می‌کند تا نماز‌های جماعت با شکوه فراوانی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‎الاسلام والمسلمین اذان ا… خدایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در مدارس استان طرح تابلوی معرفت برگزار خواهد شد که در آن حدود ۲۰۰ آیه قرآنکه دارای پیام هستند به صورت تابلو نقاشی شده و در تک تک مدارس استان نمایش داده می‌شود و در مسابقه‎ای از دانش‎آموزان خواسته می‌شود که درخصوص این آیه‌ها مقاله بنویسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی با تکیه بر محتوای ارزشی و اسلامی افزود: اجرای طرح تابلوی معرفت، تغذیه فکری مبلغین، توسعه مفاهیم قرآنی، تعامل با ادارات و حوزه علمیه در راستای اشاعه اصول و ارزش‌های دینی و توسعه مراکز تبلیغی از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به عدم برپایی نماز جماعت در اکثر مساجد استان زنجان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی لازم برای همکاری و مساعدت با مساجد مختلف استان در راستای اعزام مبلغ وامام جماعت را داشته وازهرگونه تعامل با مساجد برای پویایی و برگزاری نمازهای جماعت استقبال می‌کند تا نماز‌های جماعت با شکوه فراوانی برگزار شود.

خدایی در ادامه اظهار کرد: براساس تحقیقات می‌دانی از ۴۰ مسجد به صورت تصادفی بازدید شد و در هیچ کدام از این مساجد برنامه تفسیر قرآن اجرا نمی‌شد؛ این در حالی است که در آمارهای موجود اعلام شده است که این جلسات در ۱۲۰ مسجد برگزار می‌شود در واقع می‌‎ توان گفت که بسیاری از آمارهای اعلام شده حقیقت ندارد و این موضوع را می‌‎توان یکی از مشکلات استان دانست.

وی در پایان برگزاری نماز جماعت در ادارات استان را نیز از دیگر فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد و افزود: هر کدام از موسسات و ادارات که امام جماعت نداشته باشند، می‌توانند از تبلیغات درخواست کنند تا اقدامات مقتضی در این زمینه انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز