خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

حضور ۲۱ هزار امام جماعت روحانی در مدارس کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۸

نماینده ولی فقیه و عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۱ هزار امام جماعت روحانی و ۷۵ هزار امام جماعت فرهنگی در مدارس کشور نسبت به اقامه فریضه نماز فعالیت می‌کنند.

زنجان _ ایلنا: نماینده ولی فقیه و عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر نسبت به آموزه‌های دینی و آموزش آن به دانش آموزان توجه جدی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید مرتضی کریمیان نماینده ولی فقیه و عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم جشن شکوفه‌های استان زنجان در مدرسه امیراعلم غضنفریان با اشاره به اهتمام ویژه آموزش و پرورش به مقوله نماز و اقامه آن در مدارس گفت: در حال حاضر۲۱ هزار امام جماعت روحانی و ۷۵ هزار امام جماعت فرهنگی در مدارس کشور نسبت به اقامه فریضه نماز فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت مدارس قرآنی و توجه به آموزش دین و احکام اسلامی در مدارس گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر نسبت به آموزه‌های دینی و آموزش آن به دانش آموزان توجه جدی شده است.

حجت الاسلام کریمیان فلسفه تعلیم و تربیت و بعثپیامبر گرامی اسلام را آموزش و نحوه آشنایی انسان با چگونه زیستن عنوان کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم نیز انسان را دعوت می‌کند تا خداوند و رسول ایشان را اجابت کند.

وی رتبه آموزش و پرورش استان زنجان را در ارزیابی سالانه مهر بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: تعامل سازنده این نهاد با دستگاه‌های فرهنگی استان موجب شده است تا به رتبه‌های بر‌تر در سطح کشور دست یابد.

عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری وزرات آموزش و پرورش در خصوص کنترل تخلفات در سطح مدارس و جلوگیری از اخذ پول از اولیاء نیز گفت: در این راستا تلاش می‌کنیم تا تخلفات ثبت و ضبط و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز