خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم در حسینیه زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۹۶

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان از برگزاری جلسات ثابت و محوری حفظ قران کریم در حسینیه اعظم زنجان در روزهای چهارشنبه هر هفته خبر داد.

زنجان _ ایلنا: رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: این جلسات در جهت گسترش هر چه بیشتر فضای قرآنی در جامعه و حرکت در جهت تحقق افق مد نظر مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد جواد غم پرور رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان از برگزاری جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ حفظ و انس با قران کریم در محل حسینیه زنجان خبر داد.

وی اضافه کرد: این جلسات در روزهای چهارشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء توسط اساتید برجسته بین المللی حفظ قران استان زنجان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه جلسات قرآن با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: مراسم افتتاحیه این جلسات روز چهارشنبه(۳ مهر) سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

به گفته غم پرور جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن کریم در راستای عمل به بند ۱ وظایف سازمان دارالقرآن کریم، با موضوع تلاش در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش‌های قرآن‌کریم در بخش‌های تربیت نیروی انسانی، آموزش‌های تخصصی و آموزش‌های عمومی در رشته‌های قرائت، حفظ، ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان در پایان اظهار داشت: این جلسات در جهت گسترش هر چه بیشتر فضای قرآنی در جامعه و حرکت در جهت تحقق افق مد نظر مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور اجرایی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز