خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خدابنده خبرداد:

بهره‌برداری از ۶۸ پروژه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۲

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

زنجان _ ایلنا: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: تداوم و بقاء این انقلاب در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی یوسفی فرماندار شهرستان خدابنده امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: درراستای تجلیل از حماسه سازان ایران اسلامی و بزرگداشت هفته مبارک دفاع مقدس که یادآور تلاش‌های ایثارگریهای ملت عزیز بزرگوار ایران اسلامی است، بیش از ۱۵۰ برنامه عمرانی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی درسطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی به افتتاح ۶۸ طرح وپروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح سالن ۸۰۰ نفری سجاس، سالن ۹ دی شهرقیدار، زمین چمن مصنوعی قیدار، پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی، گاز رسانی به روستاهای ارقین، زرند و شهر گرماب، افتتاح شهرداری‌های کرسف و نوربهار و ۵۰ طرح و پروژه در بخش کشاورزی از عمده این برنامه‌ها در بخش عمران است.

این مقام مسئول اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس درروستا‌ها، نواختن زنگ مهر و مقاومت در کلیه مدارس، تجلیل از جانبازان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس از عمده برنامه‌های دیگر است.

یوسفی به بهره برداری از ۵۰ طرح و پروژه در بخش کشاورزی با یک میلیارد و ۲۰۰ می‌لوین تومان اعتبار نیز اشاره کرد و ادامه داد: همه مردم در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های پروژه تاثیر گذار هستند.

به گفته فرماندار شهرستان خدابنده نگاه‌مان در تمام برنامه‌های به ولایت فقیه و رهبری است و تداوم و بقاء این انقلاب در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

این مقام مسئول در پایان به تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: با برنامه ریزی بعمل آمده به وسیله آموزش و پرورش ناحیه‌ها و همکاری سایر دستگاه‌ها، شاهد بازگشایی مدارس به طور مطلوب باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز