خبرگزاری کار ایران

در زنجان؛

طی مراسمی از قرآن آموزان منطقه شمال غرب تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۴۵

در این مراسم از خواهران و برادران شرکت کننده در رشته‌های فصیح خوانی، حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید مقدماتی و تجوید سطح ۲، طراحی و نقاشی با محوریت قرآن کریم تجلیل و به شرکت کنندگان در این دوره‌ها جوایزی اهدا شد.

ایلنا: طی مراسمی از قرآن آموزان منطقه شمال غرب تجلیل شد. مسئول دارالقرآن منطقه شمال غرب در حاشیه این مراسم گفت: کلاس‌های تابستانی از اول تیرماه شروع شده بود و در آن فرزندان و همسران کارکنان حضور داشتند.

به گزارش ایلنا از زنجان در این مراسم سید مهدی صفوی رییس روابط عمومی منطقه شمالغرب ضمن قدردانی از حضور قرآن آموزان و مربیان در این مراسم گفت: کلاس‌های آموزشی قرآن را فرصتی مناسب برای احیای مفاهیم قرآن و تبیین جایگاه آن در زندگی فردی، اجتماعی و شخصیتی قرآن آموزان منطقه می‌دانم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در آموزش قرآن ایجاد انگیزه می‌باشد، اظهار داشت: در راستای ایجاد انگیزه به قرآن آموزان منطقه در این دوره از کلاس‌ها برگزاری برنامه استخر، کلاس‌های جانبی در راستای محوریت قرآن، برنامه‌های تفریحی، اردویی و پذیرایی در هنگام برگزاری کلاس‌ها مد نظر قرار گرفت.

مسئول دارالقرآن منطقه شمالغرب در حاشیه این مراسم گفت: کلاس‌های تابستانی از اول تیرماه شروع شده بود و در آن فرزندان و همسران کارکنان حضور داشتند.

علی اصغر محمدی افزود: این کلاس‌ها در مرکز منطقه و مراکز انتقال نفت ابهر، قره چمن، اشتهارد و ایده لو برگزار شد.

وی با اشاره به مربیان کلاس‌های خواهران و برادران اظهار داشت: خانم‌ها فضلی، اجاقلو، محمدی، مرادی دودانگه و آقایان حسینی، تقی لو و رحیمی مربیان این دوره از کلاس‌ها بودند.

محمدی هنر اصلی را قرآن و هنرمند اصلی را خداوند عنوان کرد: و گفت: صبر و حوصله از ارکان مهم وبنیادی در سیر رسالت آموزش خصوصا در امر ثقیل واساسی قرآن به عنوان رکن رکین، دین مبین اسلام است.

وی در پایان با اشاره به وجود هدفگذاری در مقوله آموزش در ادامه از حسن همکاری همه کسانی که دراین مجمومه فعال وعلاقمند به امور فرهنگ قرآنی بودند ابراز قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز