خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ستاد استقبال از مهر در استان زنجان فعال شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۶۳

استاندار زنجان به رتبه‌ها و جایگاه آموزش و پرورش استان زنجان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ستاد استقبال از مهر در استان زنجان فعال شود.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: استان زنجان نیز ۱۰ شهید دانش آموز را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان به رتبه‌های آموزش و پرورش استان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این برتری‌ها قابل تامل است.

مقام عالی استان به ظرفیت‌های آمورش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: جایگاه دوم در ثبت نام الکترونیکی یکی از این ظرفیت‌هاست.

استاندار زنجان با بیان اینکه رتبه‌های آموزش و پرورش باید مبنای فعالیت و حرکت در سال‌های آتی باشد، خاطرنشان ساخت: این رتبه‌ها می‌تواند مبنایی برای پیشرفت و توسعه سطح استان باشد.

رئوفی‌نژاد به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: تمام دستگاه‌ها برای آغاز سالی توام با شادی و نشاط برای دانش آموزان بسیج شوند.

استاندار زنجان به تقارن هفته دفاع مقدس با بازرگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: همه ساله آغاز سال تحصیلی جدید با یاد شهدا و ۸ سال دفاع مقدس معطر می‌شود.

وی یاد و خاطره ۳۶ هزار شهد دانش آموز را گرامی‌داشت و اظهار کرد: استان زنجان نیز ۱۰ شهید دانش آموز را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

در پایان استاندار زنجان بر ایجاد ۱۴ مدرسه به نام ۱۴ معصوم تاکید کرد و یادآور شد: ستاد استقبال از مهر نیز در استان زنجان فعال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز