خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه زنجان خبرداد:

افتتاح دانشکده معدن، مواد و مهندسی شیمی یکی از پروژه‌های دانشگاه زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۲

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در سال‌های اخیر دانشگاه زنجان گفت: دانشکده علوم اجتماعی در رشته‌های مدیریت و اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد نیز دانشجو پذیرش می‌کند.

ایلنا: رئیس دانشگاه زنجان گفت: امسال ۱۲ هزار دانشجو در دانشگاه زنجان به امر تحصیل اشتغال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن افشارچی رئیس دانشگاه زنجان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی دانشگاه زنجان با ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد، گفت: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای آموزشی دانشگاه افزوده می‌شود، یادآور شد: دانشکده معدن، مواد و مهندسی شیمی یکی از این پروژه‌ها است و از امسال در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشجو پذیرش شده است.

وی افتتاح دانشکده علوم اجتماعی با هشت هزار مترمربع مساحت را یکی دیگر از پروژه‌های این دانشگاه اعلام کرد و افزود: در رشته‌های مدیریت و اقتصاد در مقطع کار‌شناسی ارشد نیز دانشجو پذیرش می‌شود.

افشارچی ادامه داد: دانشگاه زنجان در بخش خوابگاه دانشجویی با مشکلات بسیاری روبه رو بود که امروز این مشکل مرتفع شده است و طی ۲ سال گذشته ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاهی به ۱۳۰۰ نفر افزایش یافته است.

وی افتتاح فاز اول محوطه باغ ایرانی و سوله ورزشی را از دیگر طرح‌های افتتاحی در دانشگاه زنجان عنوان کرد و افزود: امسال ۱۲ هزار دانشجو در دانشگاه زنجان به امر تحصیل اشتغال خواهند داشت.

رئیس دانشگاه زنجان از نظام جمهوری اسلامی به عنوان شجره طیبه یاد کرد و ادامه داد: دانشگاه‌های کشور به مانند شاخه‌های نارسی بودند که امروز به ساقه‌های توانمندی تبدیل شده‌اند و بار علمی و آموزشی این انقلاب بر دوش دانشگاه‌هاست.

این مقام مسئدول تولید علم را یکی از شاخص‌های توسعه جوامع برشمرد و خاطرنشان ساخت: یکی از شاخص‌های تولید علم، تولید ثروت است.

افشارچی در پایان تعداد هیات علمی دانشگاه زنجان را ۳۲۰ نفر عنوان کرد و افزود: هیات علمی بار تدریس را کنار گذاشته و در راستای پژوهش تمرکز خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز