خبرگزاری کار ایران

در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور؛

ورزشکاران پسر دانشگاه پیام نور زنجان درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۷

ورزشکاران دانشگاه پیام نور استان زنجان در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور با ۳۰ ورزشکار، مربی و سرپرست و در سه رشته بدمینتون، بسکتبال و دو ومیدانی موفق به کسب ۸ مدال، یک عنوان قهرمانی و سه مقام چهارمی شد.

ایلنا: این مسابقات با حضور هزار و ۴۰۰ دانشجو از ۳۰ استان در ۱۲ رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، دو ومیدانی، تنیس روی می‌ز، بدمینتون، شنا، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و کشتی فرنگی به میزبانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ورزشکاران تیم بدمینتون با غلبه بر حریفان خود توانست در رشته تیمی به مقام اول دست پیدا کرده و آقایان در رشته آزاد و بخش انفرادی عماد بهروش و در بخش دوبل سیاوش افشاری راد و مهرداد حبیبی، به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

همچنین در رشته دو ومیدانی نیز آقایان مجید گنجی دو مدال نقره، پژمان مرادی مدال برنز و محمد حسین عابدینی مقام چهارم این رقابت‌ها را ازآن خود کند.

لازم به ذکر است تیم بسکتبال استان زنجان نیز به مقام چهارمی ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور بسنده کرد.

گفتنی است این مسابقات با حضور هزار و ۴۰۰ دانشجو از ۳۰ استان در ۱۲ رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، دو ومیدانی، تنیس روی می‌ز، بدمینتون، شنا، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و کشتی فرنگی به میزبانی اصفهان برگزار شد.

این رقابت‌ها از ۱۳ شهریور به مدت هشت روز در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز