خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

مطالعه محور اصلی ارتقاء آگاهی بشر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۰

استاندار زنجان به جایگاه کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: مطالعه محور اصلی ارتقاء آگاهی بشر است.

زنجان ایلنا: استاندار زنجان گفت: عدم آگاهی افراد در طول تاریخ موجب جنگ های بی شماری در جهان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در اولین همایش خیرین کتابخانه ساز از استان زنجان به عنوان مهد علم و دانش در کشور یاد کرد و گفت: جایگاه کتاب و کنتابخوانی و تاثیر علم و آگاهی در روند توسعه جامعه بر کسی پوشیده است.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه انسان در جهل و نادانی جان، مال و ناموس خود را حافظ نخواهد بود، ادامه داد: اولین نشانه دانایی در جامعه عکس العمل مردم به فعل و انفعالات پیرامونی خواهد بود.

وی به تحولات اخیر در جهان اشاره کرد و گفت: عکس العمل مردم به حمله احتمالی آمریکا به سوریه و موج اعتراض های مردم به این اقدام در سایه آگاهی و بصیرت مردم در مقابل استبداد آمریکا بود.

استاندار زنجان ارتقاء جامعه در عرصه های مختلف را آگاهی و محور ارتقاء آگاهی را مطالعه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: عدم آگاهی افراد در طول تاریخ موجب جنگ های بی شماری در جهان شده است.

رئوفی نژاد به نقش خیرین در توسعه و پویایی جامعه نیز اشاره کرد و یادآور شد: در مواردی که اعتبارات دولتی پاسخگو نبوده ما شاهد حضور جدی و استوار خیرین در توسعه و عمران بوده و هستیم.

وی به حضور خیرین در حوزه سلامت، مدرسه سازی و کتابخانه سازی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: استان زنجان در این سه حوزه و مشارکت خیرین جزء برترین هاست.

در پایان این مراسم از خیرین کتابخانه ساز استان زنجان با اهداء لوح یادبودی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز