خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۲۶۸ حادثه دیده

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۴۳

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: در دی ماه امسال ۴۱ مورد حادثه جاده ای، شهری و صنعتی و کارگاهی در این استان ثبت شده که امدادگران هلال احمر این استان برای ۲۶۸ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه داده اند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دی ماه سال جاری امدادگران هلال احمر در هشت مورد برف و کولاک، 28 مورد در حوادث جاده ای، 2 مورد سانحه شهری، و یک مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و 2 مورد خدمات حضوری برای شهروندان این استان خدمات امدادی ارائه داده اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، یادآوری کرد: افراد متاثر از این حوادث 268 نفر بودند که 70 تیم با 180 نفر برای آنها خدمات مورد نیاز را ارائه کرده اند.

وی، با بیان اینکه مصدومان ناشی از این حوادث بیان شده 69 نفر ثبت شده است، گفت: 6 مصدوم توسط امدادگران هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شده اند و سه نفر از هموطنان نیز در این سوانح جان خود را در دی ماه جاری از دست داده اند.

طاهری، در ادامه  اظهارداشت: در حوادث ناشی از برف و کولاک دی ماه امدادگران هلال احمر در استان زنجان سه نفر را در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اسکان داده اند.

وی اظافه کرد: در این عملیات ها 70 تیم عملیاتی با 180 نفر امدادگر و 39 دستگاه آمبولانس و 30 دستگاه خودروی نجات به این ماموریت ها اعزام شده اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز