خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور با حضور ایران ترانسفو

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۰۵

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو،گفت: شرکت ایران ترانسفو بزرگترین تولید کننده انواع ترانسفورماتورهای قدرت ، فوق توزیع و توزیع و رآکتور، پست فشار قوی و ضعیف و انواع تابلو برق یکی از بزرگترین وموفق ترین شرکت های حاضر در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهزاد ظهیری، در حاشیه برگزاری برق نمایشگاه از تامین بیش از 85 درصد نیاز صنعت برق کشور و صادرات محصولات این گروه صنعتی به بیش از 20 کشور جهان خبر داد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، گفت: در سال جهش تولید و در اردیبهشت ماه امسال  شرکت ایران ترانسفو جزء 7 شرکت برتر و واحد نمونه تولیدی  بود که  بصورت ویدیو کنفرانس مشمول لطف  مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی افزود: شهریور ماه امسال در نمایشگاه ساخت داخل با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شرکت ایران ترانسفو  از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل ( ۴۰۰ مگاوات آمپر سه فاز )رو نمایی کرد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو  همچنین از طراحی ، ساخت و تست موفق راکتور ۳۴۰ کیلو وار سری خشک رزینی دیتیوند جدیدترین تولید این شرکت برای اولین بار و بی نیازی کشور از واردات این نوع رآکتور نیز خبرداد.

ظهیری تولید انواع ترانسفورماتورهای  سه فاز ، قطعات عایقی ، روغن ترانسفورماتور، قطعات مکانیکال و الکتریکال و تولید برخی دیگر از قطعات عمدتا  وارداتی ساخت ترانسفورماتور را از دیگر افتخارات مجموعه ایران ترانسفو در خودکفایی صنعت برق کشور برشمردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموعه ی هلدینگ این شرکت چند رشته ای  با ۱۵ تابعه حدود ۵ هزار نفر مشغول به کار هستند، اظهار داشت : گروه صنعتی ایران ترانسفو با توجه به رشد بسیار خوب درتولید و فروش در سالجاری نیز  بیش از 450  نفر را به طور مستقیم واز طریق آزمون و مصاحبه جذب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز