خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

۱۰ هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه قرار دادیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۷۶

۱۰ هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دادیم و سهم بیمه آنان را تأمین کردیم تا بازنشسته شوند و بدین ترتیب خود به خود این افراد حمایت شده و از حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دادیم و سهم بیمه آنان را تأمین می کنیم.

به گزارش ایلنا، تبارک سبحانی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران ۱۲۰ هزار مددجو تعداد ۶۲ هزار خدمات دائم و همین تعداد نیز خدمات موردی از این نهاد دریافت می نمایند.

وی با اشاره به تأمین مسکن نیازمندان بیان داشت: تا سال گذشته ۴۰۰ تا ۵۰۰ خانوار تحت حمایت از محل منابع امداد، خیرین و کمک های بستگانشان در قالب مسکن مهر صاحبخانه شدند که این امر طی یک سال گذشته رو به افول داشته و با توجه به ظرفیت باقی مانده هم با امکانات امداد، خیرین و بستگان خانوارهای نیازمند موفق نشدیم و این امر از مواردی است که تا کنون جایگزین و راهکاری برای آن پیدا نکرده ایم.

سبحانی با اشاره به برنامه های کمیته امداد استان تهران در راستای بیمه زنان سرپرست خانوار گفت: ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دادیم و سهم بیمه آنان را تأمین کردیم تا بازنشسته شوند و بدین ترتیب خود به خود این افراد حمایت شده و از حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز