خبرگزاری کار ایران

بازدید مولاوردی و امین‌زاده از ندامتگاه زنان شهر ری

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۰۴

اشتغال زنان در دوران محکومیت و پس از آن، وضعیت سلامت محکومان، بودجه ندامتگاه و هم چنین بررسی حقوقی مجازات‌های جایگزین از جمله محورهای گفت و گوی معاونین رییس جمهوری با مسئولان مربوطه بود.

معاونان امور زنان و خانواده و حقوقی رییس جمهوری با حضور در ندامتگاه زنان شهر ری در جریان آخرین وضعیت سلامت، اشتغال و آموزش زنان زندانی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، همزمان با دهه فجر شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانوداه رییس جمهوری و الهام امین‌زاده، معاون حقوقی رییس جمهوری با حضور در ندامتگاه زنان شهر ری از بندهای مختلف این زندان بازدید کردند.

معاونین رئیس جمهوری ضمن بازدید از اداره اشتغال و حرفه‌آموزی، کتابخانه، آمفی تئاتر، سالن ورزشی و بندهای مختلف ندامتگاه در گفت‌و‌گو با زنان زندانی در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

بحثو گفت‌وگو در خصوص اشتغال زنان در دوران محکومیت و پس از آن، وضعیت سلامت محکومان، بودجه ندامتگاه و هم چنین بررسی حقوقی مجازات‌های جایگزین از جمله محورهای گفت و گوی معاونین رییس جمهوری با مسئولان مربوطه بود.

هم چنین درجریان این بازدید مهد کودک ندامتگاه زنان شهر ری نیز افتتاح شد.

شهیندخت مولاوردی در جریان این بازدید بر آموزش، کارآفرینی و اشتغال زنان ندامتگاه تاکید و خواستارحل مشکلات آنان شد.

امین‌زاده نیز درجریان این بازدید با ارائه راهکارهای حقوقی، پیشنهاد داد تا با برگزاری همایش های یک روزه با حضور متخصصین و رسانه ها، اجماع ملی در خصوص کاهش تولید زندانی در کشور در اولویت قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز