خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌‌وگو با ایلنا:

پژوهش‌های مربوط به زنان رونق می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۱۵

هدف ما این است که با برون‌سپاری از ظرفیت‌هایی که در مراکز تحقیقاتی به ویژه بخش‌های غیر دولتی وجود دارد، استفاده کنیم.

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به راه‌اندازی شورای پژوهشی در معاونت امور زنان و خانواده گفت: به زودی شاهد نشاط و رونق در عرصه پژوهش‌های مربوط به زنان خواهیم بود.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد کمرنگ‌ شدن فعالیت‌های موسسات تحقیقات زنان معاونت امور زنان و خانواده گفت: در طی سال‌های گذشته به نظر می رسد که این اتفاق رخ داده و فعالیت موسسات کمتر شده است، اما با توجه به سیاست دولت در ارتباط با سپردن امور مردم به خودشان به ویژه در بحثپژوهش، هدف ما این است که با برون‌سپاری بتوانیم از ظرفیت‌هایی که در مراکز تحقیقاتی به ویژه بخش‌های غیر دولتی وجود دارد، استفاده کنیم.

وی در ارتباط با مراکز مطالعات و تحقیقات زنان در دانشگاه‌ها اظهار کرد: علاوه بر موسسه مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران، چندین دانشگاه دولتی و غیر دولتی نیز از وجود چنین مراکزی برخوردارند و در ما تعامل خوبی با وزارت علوم و تحقیقات هستیم.

معاون رئیس جمهور افزود: شورای پژوهشی نیز در معاونت امور زنان راه‌اندازی و نیازهای پژوهشی نیز استخراج شده و به زودی شاهد نشاط و رونق در عرصه پژوهش های مربوط به زنان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز