خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیرکار به ایلنا خبر داد:

برگزاری همایش «زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تاکید بر برنامه ششم توسعه»

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۳۰

«زنان و آسیب‌های اجتماعی»، «زنان، بیمه‌های اجتماعی و حمایت‌های اجتماعی» و «زنان، خانواده و رفاه اجتماعی» از جمله محورهای این همایش هستند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده از بررسی آخرین راهکارهای توسعه گفتمان پیرامون مسائل اجتماعی زنان و همچنین ایجاد حساسیت در نظام تصمیم‌سازی کشور نسبت به نیاز‌ها و چالش‌های پیش‌روی نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی در حوزه زنان؛ در همایش «زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تاکید بر برنامه ششم توسعه» خبر داد.

وحیده نگین در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان این خبر افزود: این همایش ۶ بهمن ماه سال جاری به همت موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برگزار می‌شود و در آن مسائل و موضوعات مختلف در حوزه زنان مطرح و مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد تا به نوعی در راستای ایجاد ارتباط بیشتر بین سیاست گذاران اجتماعی و صاحب نظران علمی و متخصص این حوزه اقدام شده و برای این منظور بسترسازی شود.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی افزود: «زنان و آسیب‌های اجتماعی»، «زنان، بیمه‌های اجتماعی و حمایت‌های اجتماعی» و «زنان، خانواده و رفاه اجتماعی» از جمله محورهای این همایش هستند.

بر اساس گفته مشاور وزیر کار، همایش «زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تاکید بر برنامه ششم توسعه» در محل سالن تلاش مجموعه فرهنگی - ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماع و با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز