خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

هدایت وقف در مسیر درست به رفع محرومیت‌ها می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۵۶

وقف اگر در مسیر درست خود هدایت شود، می‌تواند بسیاری از محرومیت‌ها و عدم توازن در جامعه را رفع کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان وخانواده گفت: زنان نقشی محوری در ترویج فرهنگ وقف دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در هشتمین نشست مشترک مشاورین امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: در فرهنگ غنی اسلامی و به ویژه در فرهنگ شیوه وقف جایگاه ارزشمندی دارد.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت وقف اظهار کرد: فرهنگ وقف دارای ظرفیت‌هایی است که هنوز شناخته نشده و برای نهادینه کردن این فرهنگ نیاز به کمک رسانه‌ها و آموزش و پرورش وجود دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه زنان نقش محوری در ترویج و انتقال فرهنگ وقف دارند، گفت: زنان مصداق السابقون در خیرات هستند. وقف اگر در مسیر درست خود هدایت شود، می‌تواند بسیاری از محرومیت‌ها و عدم توازن در جامعه را رفع کند.

مولاوردی افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم تا در مورد ساخت خوابگاهی برای همراهان بیماران بیمارستان مسیح دانشوری از سازمان وقف یاری بگیرم، زیرا بخشی از انجام این امر از سوی معاونت امور زنان صورت گرفته است و امیدواریم که در ادامه آن این سازمان به ما کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز