خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

آخرین وضعیت سند اشتغال پایدار زنان و ارزشگذاری کار خانگی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۴۴

این طرح برای اقشار خاص در مناطق محروم در نظر گرفته شده و بسته‌ای سیاستی – اجرایی در زمینه اشتغال پایدار است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دو گروه هدف سند اشتغال پایدار، زنان سرپرست خانوار و دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مناطق محروم هستند؛ به تشریح آخرین وضعیت این سند و طرح ارزشگذاری کار خانگی پرداخت.

«شهیندخت مولاوردی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با وضعیت سند اشتغال پایدار زنان گفت: پیش‌نویس سند اشتغال پایدار زنان برای گرفتن نظرات صاحبان نظران، کار‌شناسان و پژوهشگران ارسال شده و پس از جمع‌بندی نظرات این افراد و نظرات دستگاه‌های مختلف این پیش‌نویس به شورای عالی اشتغال فرستاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گروه هدف در این سند دو گروه زنان سرپرست خانوار و دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مناطق محروم هستند، افزود: این طرح برای اقشار خاص در مناطق محروم در نظر گرفته شده و بسته‌ای سیاستی – اجرایی در زمینه اشتغال پایدار است.

معاون رئیس جمهور گفت: سند اشتغال پایدار مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بخش مربوط به زنان آن به معاونت امور زنان محول شده تا با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سند تدوین شود.

مولاوردی همچنین در ارتباط با ارزش‌گذاری کار خانگی اظهار کرد: مطالعات لازم در این زمینه صورت گرفته و منابعی که از قبل در مورد ارزش گذاری کارخانگی وجود داشته نیز بررسی شده است.

وی با بیان اینکه جلسات کار‌شناسی ارزشگذاری کارخانگی برگزار شده است؛ تصریح کرد: اکنون در حال جمع‌بندی این مطالعات هستیم و به موازات دیگر برنامه‌ها ارزشگذاری کارخانگی را نیز دنبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز