خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده:

مردم سختکوش و غیور ایران به تدبیر دولت امید دل بسته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۰۸

مردم سختکوش، غیور و زحمتکش در استان های مستعد اما نابرخوردار به تدبیر دولت امید بسته اند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در یادداشتی به بهانه سفر استانی هیات دولت به اردبیل گفت: مردم سختکوش و غیور ایران به تدبیر دولت امید دل بسته اند.

به گزارش ایلنا، «شهیندخت مولاوردی» در این یادداشت که روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده قرار گرفته، آورده است: خطه سرسبز، زیبا و با چشم اندازهای طبیعی اردبیل، مقصد هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید بود.

در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه شهر حواسمان بیشتر به جلسه استیضاح بود که از رادیوی خودرو پخش می شد و هیئت دولت را در آستانه هفته دولت از همراهی وزیری متعهد، با اخلاق و اندیشمند محروم کرد.

بعد از شرکت در مراسم دیدار عمومی و سخنرانی رییس جمهوری برای مردم استان، نشست کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان را برگزار کردیم که فرصت مغتنمی را برای شناسایی مسایل و مشکلات و ارائه راهکار در حوزه های تخصصی فراهم می کند. سپس به عنوان نماینده ویژه دولت جهت دیدار عمومی با مردم شهرستان «نیر» که در ۳۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد، عازم آن شهرستان شدیم.

مراسم استقبال مسئولان شهر و ادای احترام و اهدای گل به مزار شهدای عزیز در بدو ورود انجام شد.

بعد از آن، جهت دیدار عمومی با مردم عازم مسجد جامع شهرستان نیر شدیم.

بعد از سخنرانی فرماندار و رییس شورای شهر و ارائه گزارش از مطالبات و نیازمندی ها به تشریح برنامه ها و سیاست های دولت پرداختم.

بازدید از منطقه نمونه گردشگری بولاغلار(در زبان آذری به معنای چشمه ها)، افتتاح بازارچه هفتگی عرضه محصولات بانوان شهرستان، افتتاح دهکده گردشگری سبلان(آب درمانی شهر آفتاب) و افتتاح دو پروژه گازرسانی روستایی برنامه های بعدی این سفر نیم روزه بود.

ظرفیت فوق العاده و استعداد خدادادی، منطقه را مستعد تبدیل به قطب گردشگری از جمله توریسم درمانی کرده که لازمه آن تدارک زیرساخت ها و جذب سرمایه گذاری، حمل و نقل ریلی و… است که در این سفر مقدمات آن فراهم شد.

مردم سختکوش، غیور و زحمتکش در استان های مستعد اما نابرخوردار به تدبیر دولت امید بسته اند.

این را از نگاه های امیدوار و لبخندهای حاکی از رضایت شان می توان درک کرد، در این سفر به عنوان یک آذری زبان توانستم ارتباط صمیمانه تری با همزبانانم برقرار کنم.

نهایتا آن که دل کندن از این طبیعت زیبا و بکر و آب و هوای دل انگیز کار آسانی نبود، به قول ما آذری ها هر آمدنی را رفتنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز