خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی تدوین سند امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۰۱

«بر اساس قانون وزارت کشور مکلف شد تا با همکاری دستگاه‌های قوه قضاییه، نیروی انتظامی، بهزیستی، وزارت کار، وزارت بهداشت، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهرداری و شورای عالی استان‌ها نسبت به تدوین سند امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی اقدام کند.»

نخستین کارگاه آموزشی تدوین سند امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی با حضور مشاور وزیرکشور در امور زنان و خانواده و نمایندگان دستگاه‌های مسوول برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ «فهیمه فرهمندپور» روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی که به منظور ارایه آموزش‌های لازم به کار‌شناسان مسوول دستگاه‌ها برای تدوین سند امنیت زنان و کودکان برگزار شد؛ گفت: بر اساس قانون وزارت کشور مکلف شد تا با همکاری دستگاه‌های قوه قضاییه، نیروی انتظامی، بهزیستی، وزارت کار، وزارت بهداشت، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهرداری و شورای عالی استان‌ها نسبت به تدوین سند امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی اقدام کند.

وی به تبیین عوامل ایجاد این کارگاه آموزشی با توجه به ماده ۲۲۷ قانون برنامه پنجم توسعه پرداخت و گفت: این کارگاه آموزشی موجب تقویت و افزایش ظرفیت سازی برای دستگاه‌هایی که در آینده قصد داشته باشند سندی را تهیه کنند، ایجاد شده و مقدمات تدوین این سند فراهم شده است.

در ادامه این کارگاه آموزشی، دکتر نیکنام احمدوند به بررسی الگوهای عملی مدیریت راهبردی، تفکر راهبردی و رویکردهای آن تحت عناوین مزایا، عناصر، محیط‌های شکل گیری، الزامات مدل‌های استراتژیک پرداخت.

شرکت کنندگان در این کارگاه در نوبت عصر نخستین روز این کارگاه آموزشی در سه کارگروه تخصصی به بررسی و جمع بندی مباحثمطروحه می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز