خبرگزاری کار ایران

پنجاه و هشتمین اجلاس کمیسیون مقام زن بر گزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۸۶

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان نماینده کشورمان در این اجلاس حضور پیدا خواهد کرد و به سخنرانی خواهد پرداخت.

ایلنا: پنجاه و هشتمین اجلاس کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل با عنوان «چالش‌ها و دستاوردهای اجرای اهداف توسعه هزاره برای زنان و دختران» بر گزار می‌شود. شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان نماینده کشورمان در این اجلاس حضور پیدا خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، پنجاه و هشتمین نشست سالانه کشور‌ها در ارتباط با مسائل حیاتی مربوط به تساوی جنسیتی و حقوق زنان با تمرکز بروی مساله «چالش‌ها و دستاوردهای اجرای اهداف توسعه هزاره برای زنان و دختران» برگزار می‌شود.


در این اجلاس نمایندگانی از کشورهای عضو، نهادهای سازمان ملل متحد و سازمان‌های غیردولتی معتبر از سراسر جهان حضور خواهند داشت و درباره سهم خود در ارتباط با پیشرفت ها و چالش‌های باقی مانده برای تحقق هشت هدف توسعه‌ای هزاره گزارش خواهند داد.


این اهداف عبارتند از: ریشه‌کن کردن فقر و گرسنگی شدید، ارتقای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان، کاهش مرگ و میر کودکان، بهبود وضعیت بهداشت مادران، مقابله با ایدز، مالاریا و سایر بیماری‌ها، تضمین پایداری محیط زیست، پیشبرد همکاری جهانی برای توسعه و دستیابی به۲۱ هدف و ۶۰ شاخص تعریف شده.


لازم به ذکر است که این نشست از تاریخ ۱۰ تا ۲۱ ماه مارس ۲۰۱۴در مقر سازمان ملل در شهر نیویورک برگزار می‌شود و شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان نماینده کشورمان در این اجلاس حضور پیدا خواهد کرد و به سخنرانی خواهد پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز