خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته نمایندگان زن مسلمان درگفتگو با ایلنا:

از حقوق زنان کشورهای در حال جنگ دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۴

در این کنفرانس سند زن مسلمان و آئین نامه اجرایی این کنفرانس به تصویب رسید / از دیگر اقداماتی که در دستور کار این کمیته قرار دارد می توان به ارتقای جایگاه زنان و افزایش نقش زنان در حل مشکلات اشاره کرد.

ایلنا: نماینده مجلس شورای اسلامی که در سومین همایش نمایندگان زن مسلمان به سمت ریاست این کمیته برگزیده شد، درباره اهداف این کمیته، گفت: دفاع از حقوق زنان و کودکان سرزمینهای اشغالی و در حال جنگ، مهمترین هدف این کمیته است.

لاله افتخاری در گفت گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: دو همایش قبلی نمایندگان زنان مسلمان در اندونزی و سودان برگزار شده بود و این سومین دوره این همایش است. در کنفرانسی که امروز برگزار شد، سند زن مسلمان و آئین نامه اجرایی این کنفرانس به تصویب رسید.

افتخاری ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در دستور کار این کمیته قرار دارد می توان به دفاع از حقوق زنان و کودکان در سرزمینهای اشغالی و کشورهای در حال جنگ، ارتقای جایگاه زنان و افزایش نقش زنان در حل مشکلات اشاره کرد.

وی افزود: ریاست این کمیته همواره به عهده فردی از کشور میزبان است در دور اول این کنفرانس رئیس این کمیته از کشور اندونزی و دوره گذشته ریاست آن بر عهده نماینده ای از کشور سودان بوده و اکنون ریاست این کمیته بر عهده ی من قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز