خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور خبر داد؛

تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان مداح / برگزاری آزمون سراسری برای بانوان مداح

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۹

بانوان مداحی که به عضویت خانه مداحان کشور درآیند؛ می‌توانند ازمزایایی همچون خانه، وام، کتابخانه و استودیو تخصصی خانه مداحان بهره گیرند.

ایلنا: مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور از جذب بانوان مداح و برگزاری کلاس‌های تخصصی مداحی برای بانوان خبر داد.

" جواد احمدی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در جلسه‌ای با حضور حاج محسن طاهری؛ مدیرعامل خانه مداحان، حاج حسن آهی؛ نائب رئیس هیئت مدیره خانه مداحان، سردار رضایی عضو هیئت امنا خانه مداحان و دو تن از بانوان مداح مقرر شد جهت انسجام و هماهنگی بین بانوان مداح، خانه مداحان کشور این افراد را نیز جذب کند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا بانک اطلاعاتی بانوان مداح را تشکیل می‌دهیم، افزود: بعد از تشکیل بانک اطلاعاتی، آزمون سراسری به دو صورت عملی و کتبی برای بانوان مداح برگزار می کنیم.

احمدی تصریح کرد: در آزمون کتبی ادبیات آئینی و مقتل و.. از بانوان مداح مورد پرسش قرار می‌گیرد و در آزمون عملی نیز بانوان مداح شاخص از داوطلبان امتحان می گیرند.

وی با اشاره به اینکه بعد از برگزاری آزمون به بانوان مداح کارت شناسایی از سوی خانه مداحان داده می‌شود، افزود: از آن جایی که کارت‌های خانه مداحان درجه بندی شده است بعد از برگزاری آزمون برای بانوان مداح بر اساس سطوحی که دارند کارت صادر می‌شود.

مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور گفت: برای بانوان مداحی که بعد از برگزاری آزمون مشخص شود در سطح ضعیفی قرار دارند، کلاس‌های تخصصی برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جذب بانوان مداح در سراسر کشور انجام می‌شود، افزود فعلاً در تهران بانوان مداح می‌توانند در خانه مداحان ثبت نام و بعد از آن برای عضویت آزمون بدهند.

احمدی ادامه داد: به طور حتم نمایندگی‌های خانه مداحان در شهرستان‌ها در این رابطه فعال خواهند‌ شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه چه تعدادی خانم مداح داریم، افزود: هنوز معلوم نیست که چه تعداد خانم مداح داریم.

وی درمورد نحوه ثبت نام بانوان مداح در خانه مداحان کشور گفت: شنبه تا سه شنبه بانوان مداح می‌توانند به قسمت آموزش خانه مداحان برای ثبت نام مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور افزود: بانوانی که در زمینه مداحی در حد صفر هستند می‌توانند در کلاس‌های آموزش تخصصی مداحی در خانه مداحان شرکت کنند.

احمدی حضور بانوان مداح را در خانه مداحان را بسیار مثمر ثمر دانست و افزود: آنها می‌توانند در کلاسهای تحصصی زیر نظر اساتید خبره شرکت و کار حرفه‌ای خود را آغاز کنند. زیرا افرادی داریم که فکر می‌کنند؛ در مداحی بسیار خبره هستند اما زمانی که آزمون برگزار می‌شود در خیلی از مسائل حرفی برای گفتن ندارند.

وی بر تاکید بر اینکه خانه مداحان به دنبال ارتقاء سطح علمی و کیفی زندگی مداحان است، افزود: بانوان مداحی که به عضویت خانه مداحان کشور درآیند می توانند از مزایایی همچون خانه، وام، کتابخانه و استودیو تخصصی خانه مداحان بهره گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز