خبرگزاری کار ایران

اعطای کسرخدمت به مقالات برگزیده مشمولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۳

براساس اعلام مرکز تحقیقات کاربردی سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، در همایش ملی خدمت سربازی(رویکرد‌ها، کارکرد‌ها و افق‌ها) برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با ستادکل نیروهای مسلح به مقالات برگزیده مشمولان خدمت وظیفه عمومی، کسرخدمت سربازی اعطاء می‌شود.

ایلنا: امتیاز کسرخدمت سربازی به مقالات برگزیده مشمولان خدمت وظیفه‌عمومی در همایش ملی خدمت سربازی اعطای می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام مرکز تحقیقات کاربردی سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، در همایش ملی خدمت سربازی(رویکرد‌ها، کارکرد‌ها و افق‌ها) برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با ستادکل نیروهای مسلح به مقالات برگزیده مشمولان خدمت وظیفه عمومی، کسرخدمت سربازی اعطاء می‌شود.

به نوشته پایگاه فرهنگی سرباز، براساس این گزارش مشمولان علاقه‌مند می‌توانند مقالات خود را از طریق پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به آدرسhttp: / / www. iscconferences. irو پایگاه فرهنگی سرباز به آدرسhttp: / / www. vazifeh. irبه دبیرخانه همایش ارسال کنند.

محورهای این همایش شامل مفهوم، مبانی اصول و فلسفه خدمت سربازی، رویکرد‌ها و کارکردهای خدمت سرباز و چگونگی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی است.

همایش ملی خدمت سربازی با هدف تبیین جایگاه خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین ماهیت، فلسفه و چرایی خدمت سربازی، تبیین رویکرد‌ها و کارکردهای خدمت سربازی و تبیین فرایندهای مطلوب خدمت سربازی در ۲۸ بهمن‌ماه امسال برگزارمی‌شود. مشمولان تا ۱۵ آبان‌ماه امسال مهلت دارند تا چکیده مقاله خود را ارسال کنند و پذیرش چکیده مقاله در ۲۰ آبان‌ماه امسال اعلام می‌شود و مشمولان باید تا ۳۰ آذرماه اصل مقاله خود را تحویل دهند تا ۱۰ دی‌ماه داوری و اعلام پذیرش اصل مقاله انجام و نتیجه نهایی داوری اول بهمن‌ماه اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز