خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛

انتصاب ۳ معاون در بنیاد شهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۷۷

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی احکام جداگانه‌ای حکم انتصاب ۳ معاون در بنیاد شهید و امور ایثارگران را ابلاغ کرد.

ایلنا: حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی طی احکام جداگانه‌ای حکم انتصاب ۳ معاون در بنیاد شهید و امور ایثارگران را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین " محمد علی شهیدی "، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابلاغ احکام جداگانه‌ای حجت الاسلام و المسلمین " احمد مازنی "، حجت الاسلام و المسلمین " سید مهدی فقیهی " و " سید منصور میرمرادی " را به ترتیب به سمت «معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی»، «معاون حقوقی و امور مجلس» و «معاون توسعه و مدیریت» در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

بخشی از متن این احکام خطاب به معاونین جدید بنیاد به شرح زیر است:

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند و خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است.

امید است با نصب العین قرار دادن تقوای الهی و استفاده از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سایه توجه الهی در خدمت صادقانه با اینجامعه گرانقدر با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز