خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان مطرح کرد؛

دو کارخانه «چینی گستر» و«فاستونی »اردستان دوباره فعال می‌شود/ اشتغال اولویت اصلی شهرستان اردستان

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۶۴۹

به دنبال متوقف شدن چند ساله فعالیت دوکارخانه چینی گستر و فاستونی اردستان، فرماندار این شهرستان روز گذشته (۴بهمن ماه) در یک نشست خبری در فرمانداری گفت: به زودی فعالیت دو کارخانه چینی و فاستوی ارستان از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛« حمید رضا تاملی» اظهار داشت: کارخانه چینی گستر اردستان که حدود دو دهه به صورت سوله‌های خالی رها شده و به دلیل عدم پرداخت بدهی، در مالکیت یکی از بانک‌های شهرستان بود راه اندازی می‌شود.

او با بیان اینکه با توجه به اینکه در موضوع اشتغال هدف این فرمانداری فعال کردن کارگاه ها و کارخانه های تعطیل شده بود، کارهای خوبی در این خصوص انجام شده است ،افزود: برای واگذاری کارخانه چینی گسترتوافق با سرمایه گذار بومی انجام شده و تا دو هفته دیگر قرارداد آن نهایی و تا پایان سال شاهد راه اندازی این مجموعه تولیدی  با حدود ۱۰۰ کارگر در فاز نخست خواهیم بود.

فرماندار اردستان در ادامه سخنان خود درباره وضعیت کارخانه فاستونی گفت: کارخانه فاستونی اردستان هم چند سالی است که به دلیل ورشکستگی تعطیل شده و در مالکیت یکی از بانکها قرار دارد و کارگران آن طلبکار هستند و سهامداران آن هم وضعیت مبهمی دارند، این کارخانه نیز به زودی به سمت فعال شدن حرکت خواهد کرد و بخشی از مطالبات کارگران پرداخت خواهد شد.

تاملی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به اینکه باید در هر کاری به اولویت ها توجه داشت، هدف مجموعه شهرستان در حال حاضر ایجاد ۵۰۰ نفرشغل است که روی این موضوع کار می شود.

وی ابراز داشت: بخشی از پروژه های ورزشی شهرستان اردستان  که با مشارکت خیران در حال انجام است در دهه فجر و بخشی در سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اردستان همچنین از تحویل مجتمع مسکونی خیر سازان اردستان بعد از ۱۰ سال خبر داد و افزود:  این مجموعه در دهه فجر تحویل متقاضیان آن خواهد شد.

تاملی با اشاره به تغییر مدیران شهرستان که با هدف سه گزینه بومی بودن، جوان گرایی و تخصص داشتن انجام می شود، تصریح داشت: به همین منظور تا پایان سال تعدادی مدیر شهرستان برای تغییر در دستور کار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز