خبرگزاری کار ایران

یکی از کارگران پتروشیمی رازی به حکم دادگاه اعتراض کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۲۸

«یکی از ۴ کارگر پتروشیمی رازی که ماه گذشته به زندان و شلاق محکوم شده‌ بودند به حکم صادر شده علیه خود اعتراض کرد.»

یکی از۴ کارگر پتروشیمی رازیکه ماه گذشته به زندان و شلاق محکوم شده‌ بودندبه حکم صادر شده علیه خود اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «مازیار رحیم‌زاده» از فعالان کارگری پتروشیمی رازی که با شکایت کارفرما و به اتهام اخلال در نظم بهشش ماه حبس و ۵۰ ضربه شلاقمحکوم شده بود به رای دادگاه بدوی اعتراض کرده است.

بر اساس این گزارش، سه کارگر دیگر با توجه به تعلیقی بودن احکام صادر شده، حاضر نشدند به رای صادر شده علیه خود اعتراض کنند.

گفتنی است شعبه ۱۰۳ دادگاه عمومی(جزایی) بندر امام خمینی ماه گذشته ۴ کارگر پتروشیمی رازی را به تحمل شش ماه حبس و پنجاه ضربه شلاق محکوم کرده بود.

قاضی دادگاه با توجه به شکایت کارفرما و بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته مجتمع و آنچه سایر قرائن موجود در پرونده خوانده بود، علی رغم دفاعیات کارگران، اتهام آنان مبنی بر «اخلال در نظم» را محرز و مسلم تشخیص داده بود.

در رای دادگاه آمده بود که شاکی(کارفرما) مدعی شده است این ۴ فعال کارگری در تاریخ ۲۸ بهمن ۹۲ کارگران پتروشیمی رازی را تحریک و ترغیب کردند و با طرح درخواست‌های غیر موجه و خارج از موضوع روابط کاری باعثتجمع کارگران پیمانکاری و تعطیلی کارگاه شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز