خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال:

دومین نشست کارگروه موضوع ماده ۳۵ آئین نامه کاریابی ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۴۲

«دومین نشست کارگروه موضوع ماده ۳۵ «آیین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار» با دستور جلسه پیگیری مصوبات قبلی کارگروه، در دفتر معاونت توسه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد».

دومین نشست کارگروه موضوع ماده ۳۵ «آیین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار» با دستور جلسه پیگیری مصوبات قبلی کارگروه، در دفتر معاونت توسه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت کار، به استناد مفاد ماده ۳۵ آئین نامه اجرایی قانون مجازات به اشتغال حرفه کاریابی بدون داشتن پروانه مصوب ۱۳۸۷، کارگروه یاد شده به منظور سیاست گذاری کلان در خصوص چگونگی اعزام نیروی کار مازاد و یا کارآفرین و نیز صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور و با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌های امور خارجه، کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان تامین اجتماعی و انجمن صنفی کاریابی‌های بین المللی و به ریاست معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال برپا می‌شود.

علاوه بر این کارگروه موضوع ماده ۳۵ به همسو کردن دو دیدگاه بخش دولتی و خصوصی در این امر، همراه با واگذاری سیاست گذاری و نظارت به بخش دولتی و اجرا به بخش خصوصی(کاریابی‌های خصوصی بین‌المللی) می‌پردازد.

گفتنی است اولین جلسه کارگروه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۳ به منظور هماهنگی سیاست‌ها و برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر روند اعزام نیروی کار به خارج از کشور تشکیل شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز