خبرگزاری کار ایران

معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری قول داد:

اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان استخدامی شرکت نفت تا یک‌ماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۹۱

«تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان که صبح دیروز از ساعت۳۰:۰۹ تا ۰۰:۱۱در مقابل مجلس به طول انجامید به معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری هدایت شد.»

تجمع دیروز پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت با قول مساعد معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری مبنی بر رسیدگی یک ماهه به مطالبه معترضان پایان یافت.

یکی از معترضان به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت در تماس با ایلنا گفت: تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان که صبح دیروز از ساعت۳۰:۰۹ تا ۰۰:۱۱در مقابل مجلس به طول انجامید به معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری هدایت شد.

وی افزود: پس از گفتگوی نمایندگان مجلس با معترضان و قول مساعد در خصوص پی‌گیری مجلس از آنان خواسته شد تا به مقابل ساختمان معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری رفته و با آنان نیز مشکلات خود را مطرح و پی‌گیری کنند.

این معترض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت گفت: معترضان در مقابل دفتر این معاونت تجمع کرده و خواستار گفتگو با «عسگری‌آزاد» معاونت نیروی انسانی رییس‌جمهور شدند که وی معاون خود، «جمالی» را به میان معترضان فرستاد.

وی گفت: جمالی نیز با حضور در جمع معترضان از آنان مهلت یک‌ماهه خواست تا مسئله را بررسی و نتایج را قطعی سازند.

لازم به یادآوری است، اعتراض دیروز پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت به‌دنبال ۱۶ماه تأخیر در اعلام نتایج قطعی آزمون استخدامی شرکت نفت روی داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز