خبرگزاری کار ایران

با توقف تولید انجام گرفت:

اعتراض صنفی کارگران معدن «همکار» همزمان با حضور مقامات استانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۹۵

«کارگران معدن‌ همکار از سالیان گذشته با مشکلاتی هم‌چون معوقات حقوق و دستمزد بازنشستگان معدن، پاداش تولید، سود ذغال‌سنگ و بیمه مواجه هستند.»

در پی اعتراض صنفی روز گذشته در معدن «همکار» کرمان و توقف کار در این معدن، روابط عمومی فرمانداری راور از رفعل مشکلات نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از کارگران این معدن خبر داد.

نماینده روابط عمومی فرمانداری راور در این باره به ایلنا گفت:کارگران معدن‌ همکار از سالیان گذشته با مشکلاتی هم‌چون معوقات حقوق و دستمزد بازنشستگان معدن، پاداش تولید، سود ذغال‌سنگ و بیمه مواجه هستند.

یزدانی‌زاده در همین‌باره افزود: در روزهای گذشته این مشکلات در مجمع نمایندگان استان که با حضور مدیرعامل معدن، نماینده کرمان - راور در مجلس، مدیر کل اداره کار، رفاه و امور اجتماعی و برخی مسئولان شهرستان راور در معدن زغالسنگ همکار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به یادآوری است، دیروز همزمان با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره کار، رفاه و امور اجتماعی و برخی مسئولان شهرستان راور در معدن زغال‌سنگ همکار برای بررسی مشکلات این معدن، کارگران این معدن به‌دلیل پرداخت نشدن بموقع حقوق، پاداش‌های مقرر شده، سود ذغال‌سنگ دست از کار کشیده و با تجمع در مقابل ساختمان اداری این معدن خواهان رسیدگی هر چه سریع‌تر مشکلات خود شدند.

در ادامه پی‌گیری‌ها، خبرنگار ایلنا موفق به تماس با پورابراهیمی نماینده راور در مجلس نشد اما مسئول دفتر او از پیشنهاد تشکیل کارگروه پی‌گیری مشکلات کارگران ذغال‌سنگ معدن همکار توسط این نماینده خبر داد و اظهار داشت: اختلافات مربوط به مالکیت این معدن که بین شهرستان کوهبنان و راور نیز وجود دارد با تعامل و همکاری مسئولان دو شهر حل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز