خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

نباید اجازه بدهیم بیمه سلامت به سرنوشت مسکن مهر دچار شود

کد خبر : ۱۹۰۶۹۲

«در بررسی‌هایی که تا قبل از سال ۹۳ از سوی مجلس به‌عمل آمد مشخص شد دولت در زمینه تامین سلامت جامعه وارد نشده است و وحدت رویه‌ای بین وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت وجود ندارد.»

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در گردهمایی یک‌روزه مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران با موضوع «چشم انداز نظام بیمه سلامت در برنامه ششم توسعه مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری» که صبح امروز در مجتمع تلاش برگزار شد، اظهار کرد: باید در برنامه ششم توسعه به اقدامات و خدمات مغفول‌مانده توجه کرد تا رضایتمندی هرچه بیشتر آحاد کشور را احصاء نماییم.

به گزارش ایلنا، «انوشیروان محسنی‌بندپی» در خصوص جایگاه بیمه سلامت در برنامه ششم توسعه کشور گفت: باید در این زمینه از سیاست‌گذاران قانون یاری بگیریم تا مشکلات و معضلات خدمات مرتفع شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: طراحی سامانه امید و پوشش بیمه همگانی و اجباری کلیه آحاد کشور مهم‌ترین تکلیف قانونی بود که توانستیم ظرف دو ماه ۶ میلیون نفر را زیر پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران قرار دهیم.

در بخش دیگر از این نشست رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن تاکید بر اهتمام جدی دولت بر توسعه سلامت در جامعه اظهار داشت: بیمه پایه در کشور را باید به‌جایی برسانیم که نیازهای اصلی و اولیه کلیه آحاد جامعه را پوشش دهد.

«غلامرضا تاج‌گردون» تصریح کرد: در بررسی‌هایی که تا قبل از سال ۹۳ از سوی مجلس به‌عمل آمد مشخص شد دولت در زمینه تامین سلامت جامعه وارد نشده است و وحدت رویه‌ای بین وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت وجود ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به نگرانی‌ها مجلس در خصوص تامین منابع مالی طرح بیمه سلامت اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم تا طرح بیمه سلامت به طرح مسکن مهر تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز