خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

آغاز فعالیت رسمی فراکسیون کارگری در شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۵۴

«محسن سرخو»، «رحمت الله حافظی»، «محمد سالاری»، ‌ «حقانی» و «احمد حکیمی پور» از اعضای فراکسیون کارگری شورای شهر تهران هستند / این فراکسیون در روز ۹ اردیبهشت ماه از نمایندگان کارگران در تشکل‌های صنفی یا شوراها تقدیر خواهد کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: ‌ فراکسیون کارگری شورای شهر تهران رسما فعالیت خود را با بررسی چند موضوع مهم آغاز کرد.

«محسن سرخو» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این فراکسیون یا کارگروه غیررسمی که به واسطه حضور اعضای شورا اعتبار یافته؛ درباره مسائل مختلف کارگری تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه «رحمت الله حافظی»، «محمد سالاری»، ‌ «حقانی» و «احمد حکیمی پور» از دیگر اعضای این فراکسیون هستند؛ گفت: ساماندهی کارگران ساختمانی ازجمله مباحثمهم این فراکسیون است که در دو ماه آینده به سرانجام می‌رسد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: حقوق و مزایای بازنشستگان شهرداری تهران به ویژه بازنشستگان سازمان آتش‌نشانی در این فراکسیون بررسی خواهد شد البته این کار نیاز به کارشناسی دارد که با مشارکت معاونت منابع نیروی انسانی شهرداری تهران انجام می‌شود.

سرخو با بیان اینکه همسان‌سازی مزایای پرداختی به کارگران در شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه‌ی شهرداری تهران از دیگر مواردی است که در این فراکسیون به آن پرداخته می‌شود؛ اظهار کرد: باتوجه به اینکه در هفته کارگر بسر می‌بریم؛ مراسم تقدیر از نمایندگان کارگری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ۹ اردیبهشت با حضور شهردار تهران، رئیس شورای شهر و رئیس فر اکسیون کارگری مجلس برگزار می‌شود؛ اعلام کرد: در این مراسم از نمایندگان کارگران در تشکل‌های صنفی یا شوراها تقدیر خواهد شد.

سرخو همچنین تصریح کرد: امیدواریم فردا(۹ اردیبهشت) در جلسه علنی شورای شهر؛ هویت‌بخشی به خیابان کارگر نیز به تصویب برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز