خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی علی ربیعی؛

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۹

چکیده: سید علی‌اکبر طاهایی دانش‌آموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت می‌باشد که از تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۸۸ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ به عنوان استاندار مازندران مشغول به کار بود.

دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی سید علی اکبر طاهایی را به عنوان " معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها " وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم خطاب به طاهایی آمده است: مجلس شورای اسلامی ثمره مجاهدت های تاریخی مردم این مرز و بوم بوده و نیز یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در انتخابات آزاد تولد مجلسی مردمی بوده است. امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز مجلس را عصاره فضیلت ملت و آن را در راس همه امور دانسته اند.
از سویی با عنایت به نقش موثر و کارساز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق اهداف راهبردی اجتماعی و اقتصادی کشور، تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله، برنامه پنجم توسعه و سیاست های کلی اشتغال، انتظار می رود با جدیت در استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، زمینه ساز سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید باشید در چارچوب شرح وظایف وزارتخانه باشید.
دکتر ربیعی همچنین در این حکم اولویت های ارتباط مستمر با مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های آن به منظور بررسی طرح ها و و لوایح مرتبط، برقراری تعامل شایسته با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق اهداف وزارت متبوع، هماهنگی برای پاسخگویی مناسب به سوالات، تذکرات و مکاتبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همکاری کلیه واحدها و سازمانهای تابعه، تنظیم امور مدیریت های استانی با هماهنگی و مشارکت استانداران، هماهنگی بین واحدهای ستادی و استانی به منظور تسهیل و تسریع در پیشبرد اهداف و ماموریت های وزارت متبوع در استانها را مورد تاکید قرار داده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرده است با اتکا به خداوند و در سایه عمل بر اساس اعتدال، در راستای تحقق منافع و مطالبات مردم، منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارید.

سید علی‌اکبر طاهایی دانش‌آموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت می‌باشد که از تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۸۸ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ به عنوان استاندار مازندران مشغول به کار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز