خبرگزاری کار ایران

دانلود کتاب ۲۳ راه غلبه بر تنبلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۱۰

امکان دانلود کتاب ۲۳ راه غلبه بر تنبلی با ترجمه فارسی فراهم شد.

امکان دانلود کتاب ۲۳ راه غلبه بر تنبلی با ترجمه فارسی فراهم شد.

کاربران گرامی، محصول مورد نظر شامل نسخه کامل کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی نوشته اس.جی.اسکات ترجمه فارسی با کیفیت بسیار بالا است که با فرمت پی دی اف در حجم  ۸۰ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود فایل

بخشی از فایل:

آیا شما تنبلی می‌کنید؟

برای همه ما پیش اومده که نیاز به تمرکز کامل روی پروژه خاصی داشته باشیم اما در عوض دنبال بهانه می‌گردیم تا شروع به کار نکنیم. یا اول باید با کسی تماس بگیریم، یا اسناد و مدارک درست رو نداریم یا اصلا نمی‌دونیم از کجا باید شروع کنیم. علاوه بر"چرا ها"، همه ما هرازگاهی تنبلی می‌کنیم.

دانلود کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی

علاوه بر این، تنبلی باعث جمع شدن کارها میشه. حتی وقتی که بالاخره به کاری که به تعویق انداختید رسیدگی می‌کنید، متوجه می‌شوید که ۵ کار دیگر جایش را گرفتند. مهم نیست چقدر سعی کنید، بنظر می‌رسد که یک زنجیر تمام نشدنی از کارهای انجام نشده دارید.

دانلود رایگان کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی

حقیقت این است که همه ما بعضی اوقات تنبلی می‌کنیم. برای اکثرمون بیش از حد این اتفاق میوفته. ولی متاسفانه، تنبلی زندگی بعضی از ما را کاملا مختل میکنه و شانس داشتن یک زندگی شاد و موفق را می‌گیره. این کتاب برای افرادی که تنبلی زمین گیرشون کرده، کسایی که در انجام وظایف روزانشون مشکل دارند، نوشته شده.

دست از تنبلی برداشتن کار سختی نیست. واقعا میگم، فقط ببینید افراد موفق توی زندگی چه کارهایی کردند و آنها را به بخشی از روتین روزانتون تبدیل کنید. افراد موفق هم مثل شما ترس‌ها و محدودیت‌هایی دارند، اما با این حال انسجام عمل دارند و تنبلی نمی‌کنند. فقط و فقط چون برای مدت‌ها تمرین کردند تا کارهای مهم را پشت گوش نیندازند.

خرید کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی

در کتاب ۲۳ روش غلبه بر تنبلی،  یکسری روش ساده به شما آموزش داده میشه تا در امور روزانتون تنبلی نکنید. اکثر کتاب ها فقط یک لیست از نکات به شما می‌دهند، اما در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود که چرا و چطور از هر روش استفاده کنید. چطور از باورهای محدود کننده عبور کنید و بلافاصله از این روش ها استفاده کنید تا زندگی بهتری داشته باشید. به طور خلاصه، شما دلایل اصلی تنبلی و نحوه غلبه بر آنها را خواهید آموخت.

من کی هستم؟

من S.J Scott هستم. مدیر وبلاگ Develop Good Habits

در این وبلاگ نشان میدم که چطور عادت های روزمره منجر به زندگی بهتر می‌شوند. یک سری روش ساده را به شما ارئه می‌دهم، که به راحتی می‌توان به یک زندگی پرمشغله اضافه کرد. بنظر من بهترین روش برای تغییر اساسی، ساخت یک به یک عادت‌های درست هستند.

دانلود کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی pdf

برای بیشتر زندگی با تنبلی مشکل داشتم. توی دبیرستان و دانشگاه، فقط شب امتحان درس می‌خواندم. مقالاتم هیچوقت سروقت نبودن و نمی‌تونستم حتی به ساده ترین حرفام پایبند باشم.

نتیجش چی شد؟

درحال حاضر کسب کار دیجیتال موفقی دارم و ۳۷ کتاب منتشر کردم.

درسته که کاملا استاد" عملکرد شخصی" نشدم، ولی مسیر خیلی طولانی را طی کردم. تمام اینها بخاطر ساختن عادت‌هایی است که روی رسیدن به نتیجه تمرکز میکنند. به زبان دیگر، یکسری عادات ضد تنبلی درست کردم.

دانلود کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی

درباره کتاب ۲۳ روش غلبه بر تنبلی

بریم سر اصل مطلب، این کتاب را برای کمک به شما نوشتم. این کتاب شامل هر نکته و روشی میشه که در چند سال اخیر درباره غلبه بر تنبلی یاد گرفتم. درسته که این کتاب باعث کم شدن میل شما به تنبلی نیمشه، ولی به شما نشون میده که چرا این اتفاق میوفته و چطور می‌تونید با استفاده از عادت‌های درست بر تنبلی غلبه کنید.

دانلود کتاب صوتی ۲۳ راه غلبه بر تنبلی

اطلاعات این کتاب ساختار مشخصی دارند. اول، درباره روانشناسی تنبلی حرف میزنیم. بعد به ۷ بهانه اصلی برای تنبلی می‌رسیم. سوم درباره ۲۳ روش غلبه برتنبلی صحبت می‌کنیم و در آخر، کمک میکنم تا از این اطلاعات استفاده کنید.

براحتی می‌شه بر این مشکل غلبه کرد، نیازی نیست که تنبلی زمین گیرتون کنه. در این کتاب یک آموزش قدم به قدم در اختیارتون گذاشته میشه تا براحتی به نتیجه موردنظرتون برسید.

عادت به تنبلی (یا "چطور کاری را انجام ندادن")

رد هر موفقیت یا شکست را می‌شود تا یک عادت یا روتین روزانه گرفت. کارهایی که روزانه انجام می‌دهید تا حد زیادی تعیین می‌کنند که در زندگی به چه نتیجه ای خواهید رسید.

عادات منجر به تشکیل روتین می‌شوند، و اکثر ما توی زندگی روتین های خاصی داریم. هر روز بیدار میشیم و یک روتین خاص را دنبال میکنیم. دوش میگیریم، مسواک میزنیم، لباس میپوشیم، صبحانه میخوریم، میریم سرکار، کار میکنیم و برمی‌گردیم خونه.

دانلود کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی

بعضی از ما روتین‌های بهتری را دنبال می‌کنیم: هدف های بهتری تعیین میکنیم، کتاب‌ های الهام بخش می‌خونیم، روی پروژه‌های مهم کار می‌کنیم و حواس پرتی‌های بی‌مصرف را نادید می‌گیریم. دیگران عادات مخرب: حداقل کار ممکن را انجام میدن، فعالیت‌های کسل کننده و سرگرمی‌های بی‌کیفیت، غذای مضر می‌خورند و بقیه مردم را برای مشکلات زندگی مقصر می‌دونن.

حقیقت اینه که، عادات میتونن مفید یا مضر باشن. عادات تعریف میکنند که ما کی هستیم، چیکار می‌کنیم و توی زندگی به چی می‌رسیم. نکته جالب اینجاست که همه عادات شبیه به هم درست میشن. وقتی که با این روند آشنا بشید، می‌تونید به شکل منسجم از روتین و عادات جدید و مفید استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز