خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 14 دراکولا : قسمت چهاردهم سریال دراکولا ۱۴

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۶۶۲

دانلود قسمت 14 دراکولا، قسمت ۱۴ سریال دراکولا، برای دانلود سریال دراکولا قسمت 14 چهاردهم کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم و پیش نمایش رایگان به ادامه متن مراجعه کنید.

دراکولا قسمت 14 که در تاریخ سه شنبه 8 تیر 1400 از طریق وبسیات راشدون منتشر می شود ، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند. که در ادامه می توانید قسمت 14 دراکولا را دانلود و تماشا بفرمایید.

خلاصه داستان قسمت 14 دراکولا

در ادامه داستان و اتفاقاتی که می افتد، همگی با سرنخ هایی که از طریق کامیاب بدست می آورند متوجه زنده بودن پدر کامروا در آسایشگاه می شوند. با حضور در آسایشگاه اتفاقات جدید رخ می دهد که شاهد آن خواهیم بود.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت ۱۴ چهاردهم (قسمت 14 دراکولا) به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 14 سریال دراکولا

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

 

دانلود قسمت 14 دراکولا : قسمت چهاردهم سریال دراکولا ۱۴

داستان سریال دراکولا

داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

بازیگران سریال دراکولا

در سریال دراکولا ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی سیما تیرانداز

سیما تیرانداز (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه‌های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشهٔ صدا و سیما ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده‌اند و او سپس همسر مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد شد و بعداً طلاق گرفت. او یک فرزند پسر دارد.

امیدوارم از دانلود قسمت 14 سریال دراکولا و تماشای آن رضایت داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز