خبرگزاری کار ایران

سریال‌های جدید را از کجا دانلود کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۵۰۴

چون با توجه به سلیقه ی افراد از لیست این سریال ها فقط یک یا دوتای آن را می پسندند که ارزش خرید 200 هزارتومانی اکانت بریشان منطقی نیست. پیشنهاد ما به شما وبسایت دانلود فیلم زردفیلم است.

 این سوال با توجه به زیاد بودن تعداد سریال های نمایش خانگی تقریبا تمامی کاربران اینترنتی برایشان پیش آمده است. اما آیا راه حل خرید 100 هزار تومان اکانت فیلیمو و 100 هزارتومان اکانت نماوا است؟ سریال های سیاوش و خوب بد جلف هم به تازگی به لیست سریال های نمایش خانگی اضافه شده است و خرید تکی این سریال ها نیز هزینه ی گزافی را باعث می شود. اما شاید از 200 هزارتومان یکجا بهتر باشد. چون با توجه به سلیقه ی افراد از لیست این سریال ها فقط یک یا دوتای آن را می پسندند که ارزش خرید 200 هزارتومانی اکانت بریشان منطقی نیست. پیشنهاد ما به شما وبسایت دانلود فیلم زردفیلم است.

سریال های در حال پخش از زردفیلم: سیاوش، خوب بد جلف، شب های مافیا، همرفیق، قورباغه، ملکه گدایان

معرفی سریال سیاوش

سیاوش عنوان جدید سریال نمایش خانگی پس از اتمام ممنوعه که از سرو رسانه پارسیان پخش گردید می باشد و همانند ممنوعه تهیه کننده مهدی یازی و پخش همین رسانه است و بازیگری مشترک میلاد کی مرام است. بازیگران این مجموعه می توان به میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری حضور دارند و مجید صالحی اشاره کرد.

در این پروژه همکاری کند اما از همکاری با این سریال انصراف داده است. سریال سیاوش همزمان با سریالهای قورباغه و گیسو پخش می شود.

سریال‌های جدید را از کجا دانلود کنیم؟

دانلود سریال سیاوش

تهیه کننده: مهدی یاری

کارگردان: سروش محمدزاده

ژانر : درام , اجتماعی

مکان تولید: تهران

فیلم‌برداری: مهران ممدوح

تدوین‌گر: سیامک مهماندوست

معرفی سریال خوب بد جلف

بالاخره نوبت یک سریال کمدی درست و حسابی در نمایش خانگی شد.

این سریال که ادامه ی دو سری فیلم های خوب بد جلف 1 و 2 نیز می باشد که به درخواست مردم و تصمیم گیری کارگردان و تهیه کننده یعنی محسن چگینی و پیمان قاسمخانی ادامه ی فیلم به سریال 15 قسمتی در نمایش خانگی تبدیل شود. به نوعی ادامه داستان سر دوم فیلم سینمایی است که پژمان جمشیدی و سام درخشانی به دست طالبان گیر افتاده اند و موضوع سریال از اینجا شروع می شود که این دو بازیگر مشهور باید موفق به بدست آوردن کیک زرد که به دست طالبان افتاده است بشوند و در همین بین اتفاقات جالب و خنده داری رقم میخورد چرا که تیم اعزامی از آمریکا به ایران نیز خواستار بدست آوردن کیک زرد هستند و مجبور می شوند که آن دو بازیگر را نجات دهند و عملیات جدیدی را برنامه ریزی کنند.

سریال‌های جدید را از کجا دانلود کنیم؟

تهیه کننده : محسن چگینی

کارگردان : پیمان قاسمخانی و محسن چگینی

پخش از جمعه 10 بهمن هر هفته از زردفیلم

دانلود سریال خوب بد جلف

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز