خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال قورباغه قسمت چهارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۱۹

قسمت 4 قورباغه آماده توزیع شده است. لینک دانلود قسمت چهارم سریال قورباغه به همراه قسمت دوم سریال ملکه گدایان و قسمت ششم تاک شو همرفیق در این نوشتار درج شده است.

قسمت چهارم سریال جذاب و بسیار زیبای قورباغه نیز این هفته پخش می شود. در هفته گذشته نیز قسمت سوم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 15 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی تولید شده است هر هفته دوشنبه، با محدودیت و رده بندی سنی +18 در سایت کول دانلود توزیع می شود.

در قسمت سوم قورباغه چه گذشت؟

قسمت سوم قورباغه باز هم به داستان های قسمت اول باز می گردد. ما در قورباغه شاهد روایت داستان های موازی و پارالل گونه بودیم. قسمت 1، روایت کننده 1 داستان و قسمت دوم نیز یک داستان مجزای دیگر. ولی در قسمت سوم باز به اپیزود 1 باز گشته ایم.

قسمت سوم از جایی آغاز می شود که رامین (با بازی صابر ابر) پس از شب سرقت از ویلای نوری (با بازی نوید محمدزاده) و پس از چندین حادثه دیگر و این که در نهایت به طرزی معجزه آسا جان سالم به در برده است، اکنون در زمان حبس و زندان خود به سر می رود. در یکی از این روز ها که وی تحت بازجویی به سر می برد و مامور پلیس بسیار به او مشکوک و مظنون است، تلاش دارد که با سوال پیچ کردن وی از او مچگیری کند. چیزی که باعث عصبی شدن وی می شود. ولی در نهایت وی را به طور مشروط که از شهر خارج نشود و به گونه موقت، آزاد می کند. البته به نظر می رسد این آزادی مبهم برای این باشد که وی را تعقیب کنند تا سر از کار هایش در بیاورند.

به هر حال اکنون 7 ماه از آن شبی که رامین با دوستانش دست به سرقت از گاوصندوق ویلای نوری می کند می گذرد. وی از زندان آزاد شده و به دلیل مسایلی که قبل از شب سرقت و در واقع کشتن مامور پلیس به وجود می آید، وی به دنبال خارج شدن قاچاقی از کشور است. ولی در این میان دو مشکل دارد. یکی این که برادر یکی از دوستانش که در آن شب مذکور در جریان سرقت کشته شده بود به نزد او می آید و از او جق سکوت می خواهد. مشکل دوم وی نداشتن پول جهت درست کردن پاسپورت جعلی است.

به همین جهت است که او یک بار دیگر تصمیم می گیرد که به داخل آن ویلا برود و این باز از نوری باج خواهی کند. بعدا مشخص می شود که این دو از دوستان دوران مدرسه هم بوده اند. در یک مدرسه تیزهوشان همکلاسی بوده اند. به هر حال وی به ویلای مذکور می رود و اظهار می کند که در آن شبی که او را با هیپنوتیزم کردن دوستانش، توانسته آن دو را بکشد به دلیل این که خودش قبلش در سمت راست بدنش بوده، جان سالم به در برده است. او حتی برای آوردن مدرک و مصر بودن در خواسته خود فیلم ضبظ شده از روزی که در ماشین افراد نوری جهت حمل و نقل و کشته شدن خودش بود را نیز پحش می کند.

گرچه در همین لحظه یکی از آدم های نوری، گوشی اش را به درون آب می اندازد ولی او می گوید که چندین نسخه دیگر از فیلم مذکور نیز در اختیار افراد مورد اعتمادش قرار داده است.

سپس وی که از قبل با یکی از برادران دوستش (از افراد کشته شده در شب سرقت) به ویلا رفته بود، با نوری وارد مذاکره می شود و این گونه بیان می کند که برای ساکت نگه داشتنش باید این کیفی که با خود آورده است را پر از اسکانس بکند. نوری ولی زیربار نمی رود و می گوید که به کسی باج نمی دهد. در نهایت او می گوید که این پول دیه دوستانش است که کشته است و بنابراین باج نیست.

 

حال باید دید که در قسمت چهارم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین، لینک دانلود قسمت 4 قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

دانلود قانونی: قسمت چهارم سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه قسمت چهارم

سریال جدید "ملکه گدایان" به کارگردانی حسین سهیلی زاده در هفته ای که گذشت آغاز به پخش کرد و اکنون در این هفته قسمت دوم آن از سایت کول دانلود منتشر خواهد شد.

بازیگران اصلی این سریال جدید شبکه نمایش خانگی الهام کردا , باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی , شبنم قربانی , فرزاد فرزین ، آرمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان ، علی اوجی می باشند.

ملکه گدایان با یک تیتراژ جالب و دردناک از بچه های کار و یک موزیک فوق العاده با صدای زیبای روزبه بمانی شروع می‌شود. از تصاویر اولیه چنین استنباط می‌شود که ملکه گدایان در ژانر اجتماعی و همچون آثار دیگر سهیلی زاده مانند "آوای باران" به مشکلات و دغدغه های اجتماعی می پردازد.

سریال با تصاویر زیبایی از کشور ترکیه و گفتگوی مادر و دختری در یک اتوموبیل لوکس شروع می‌شود که برای گرفتن جشن عروسی اش با پسر خسرو خان به نام البرز به ترکیه آمده اند. گفتگوی مادر و دختر حول محور بی پولی و نداریشان و در عوض پولدار بودن البرز می گذرد. سکانس بعدی با تصویر و گفتگوی البرز و مادرش با بازی پانته آ بهرام می گذرد.

به سکانس ماشین مدل بالا و گفتگوی مادر و دختر بر می گردیم، مادر اظهار می کند که اگر به خاطر کاری که خسرو خان برای پدرت انجام داده مجبور به ازدواج هستی این کار را انجام نده ولی دختر با قاطعیت اعلام می کند که عاشق البرز است. این گفته مادر ظاهرا به اقدامی که خسرو خان در گذشته ها انجام داده است و باعث نجات جان وی شده است.

البرز و نامزدش سارا در یک کشتی در حال گفتگو و آماده شدن تدارک عروسیشان و صرف صبحانه با مادرانشان هستند. عروسی مجلل و زرث و برق البرز و نامزدش با استرس دیر آمدن پدر البرز و در نهایت شنیدن خبر سکته وی بهم می خورد و کنسل می شود.

البرز و سارا در هتل در حال آماده شدن و برگشت به ایران هستند، همه نگران خروج غیر قانونی البرز هستند که قصد دارد غیر قانونی از ترکیه خارج و وارد ایران شود. البرز به همراه دیگر مهاجران به صورت قاچاق در یک ماشین حامل مواد نفتی در حال عبور از مرز است، پس از رسیدن به مقصد آن ها را نگه می دارند تا خانواده هایشان بقیه پول را واریز کنند.

البرز هر چه با سارا تماس می گیرد بدون پاسخ می ماند و در نهایت و پس از تماس های مکرر و در عین ناباوری سارا عنوان می کند که البرز را نمی شناسد. البرز یکه و تنها در یک انبار کهنه و قدیمی به وسیله آن باند خلافکار که کار جعل پاسپورت انجام می دهند، زندانی می‌ شود و .... این خود باعث شکل گیری داستان اصلی ملکه گدایان می شود.

حال بهتر است که به تماشای ملکه گدایان در قسمت دوم بنشینیم تا با جزییات بیشتری از داستان آشنا شویم.

دریافت لینک: قسمت دوم سریال ملکه گدایان

دانلود سریال قورباغه قسمت چهارم

تاک شو همرفیق نیز پس از پخش 5 قسمت از آن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این استقبال به اندازه ای بوده است که باعث شگفتی بسیاری شده است. چرا که تا کنون مورد مشابهی نبوده است که یک برنامه گفتگومحور و در این سبک تا این حد بتواند محبوب باشد.

همرفیق با اجرای شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت ساخته می شود. مهمان های قسمت های پیشین برنامه همرفیق به ترتیب نوید محمدزاده، وحید جلیلوند، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فاطمه معتمدآریا، مرضیه برومند، محسن تنابنده و احمد مهرانفر بودند.

از میان قسمت های قبلی همرفیق، قسمت سوم (مهمان: پژمان جمشیدی) و پنجم (مهمان: محسن تنابنده) بیشترین تعداد دانلود را داشته بودند که آن هم به دلیل نوع کارکترها و محتوای طنز و کمدی شرکت کنندگانش بوده است. حال در این هفته همرفیق به قسمت ششم از خود رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما به تماشای این برنامه بنشینید..

دریافت لینک: قسمت ششم همرفیق

در پایان پیشنهادی برای شما داریم، اگر علاقمند به آثار شبکه نمایش خانگی هستید، از فیلم ها و سریال های جدید ایرانی گرفته تا سریال ها و فیلم های سینمایی روز دنیا با دوبله پارسی، بدین منظور شما را دعوت به بازدید از سایت بسیار خوب و به روز کول دانلود می نماییم. این سایت علاوه بر در اختیار گذاشتن تمامی آثار ایرانی، عناوین خارجی را نیز با دوبله و البته بازبینی بر روی پایگاه اینترنتی خود بارگزاری می کند تا بتوانید در کنار خانواده و جمع گرم و صمیمانه آن ها به تماشای بهترین آثار بپردازید. همچنین سایت کول دانلود شما را در جریان تمامی اخبار مربوط به ساخت؛ زمان اکران و پخش این آثار نیز می گذارد و از همه نظر شما را به روز نگه می دارد که موردی را از دست ندهید. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که در ادامه می آید به صفحه مخصوص دانلود سریال های ایرانی و خارجی جدید دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز