خبرگزاری کار ایران

نوش آبادی:

وزارت ارشاد از خطوط قرمز عدول نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۵۰۹

" حسین نوش آبادی " معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد اظهار داشت: این وزارتخانه با اعتقاد کامل به این راه، در مسیرحفظ ارزش ها و اعتلای فرهنگ اسلامی پر رونق تر و گسترده تر عمل خواهد کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و اسانهای وزارت ارشاد با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی متاثر از اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری است بیان کرد: وزارت ارشاد از خطوط قرمز عدول نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، " حسین نوش آبادی " معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد اظهار داشت: این وزارتخانه با اعتقاد کامل به این راه، در مسیرحفظ ارزش ها و اعتلای فرهنگ اسلامی پر رونق تر و گسترده تر عمل خواهد کرد.

نوش آبادی بیان داشت: بایدفرهنگ مقاومتی را در برابر فشار دولت های غرب و تهاجم فرهنگی که به سمت کم کردن ارزش ها و باورها پیش می رود، تجربه کنیم.

حسین نوش آبادی اذعان داشت: باید به موازات اقتصاد مقاومتی، فرهنگ مقاومتی را دنبال نماییم تا به رشد و کمال فضایل اخلاقی برسیم.

وی تصریح کرد: مهمترین عنصر در این مهم توجه به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است و بر این اساس باید فرهنگ خود را با استفاده از ابزار هنر به خوبی ترویج دهیم.

معاون وزیر ادامه داد: کشور ما از سالیان گذشته برای مردم دنیا به عنوان پایه گذار مکاتب و سبک ها در عرصه ی علمی و فرهنگی شناخته شده بود و ما باید این باور را عمیقا پرورش دهیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد که برای تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد در جریان سفر خود از پروژه ی فرهنگسرای شهرکرد نیز بازدید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز