خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خبرگزاری مهر منصوب شد

کد خبر : ۱۶۵۱۸۶

علی عسگری با حکم حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مدیرعامل مرکز رسانه‌ای مهر منصوب و جایگزین رضا مقدسی شد.

سیدمهدی خاموشی طی حکمی دکتر علی عسگری را که تا پیش از این عضو هیئت مدیره خبرگزاری مهر بود، به عنوان مدیرعامل مرکز رسانه‌ای مهر شامل خبرگزاری مهر، روزنامه تهران تایمز و مرکز افکارسنجی مهر، منصوب کرد.

به گزارش ایلنا؛ در حکم انتصاب عسگری تصریح شده است:

" جناب آقای دکتر علی عسگری

با عنایت به سوابق اجرایی و علمی و شایستگی های آنجناب و براساس ماده ۱۴ اساسنامه موسسه خبرگزاری مهر، به سمت مدیرعامل گروه رسانه ای مهر منصوب می شوید.

برنامه ریزی، نظارت، ساماندهی و مدیریت خبرگزاری مهر، خبرگزاری سوره مهر، روزنامه تهران تایمز، انتشارات مهر و مرکز افکار سنجی مهر اساسی ترین وظیفه جنابعالی و هیأت مدیره محترم می باشد.

امید است در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین است با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیش از پیش در راه توسعه و تعالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قدم بردارید.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند متعال خواستارم.

در پایان لازم می دانم از مساعی و تلاش های ارجمند جناب آقای مقدسی در طول دوران تصدی مسئولیت تشکر و قدرانی نموده و صحت و سلامت ایشان را از پیشگاه حضرت احدیت مسألت نمایم. "

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین طی حکمی رضا مقدسی مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر را به عنوان عضو هیئت مدیره خبرگزاری و مشاور رئیس این سازمان منصوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز