خبرگزاری کار ایران

حمید باباوند مدیر انتشارات همشهری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۲۲

طی حکمی از سوی دکتر مهدی ذاکری مدیرعامل موسسه همشهری، حمید باباوند به عنوان مدیر انتشارات همشهری منصوب شد.

ایلنا: طی حکمی از سوی دکتر مهدی ذاکری مدیرعامل موسسه همشهری، حمید باباوند به عنوان مدیر انتشارات همشهری منصوب شد.
به گزارش ایلنا، با توجه به سوابق حمید باباوند در عرصه کتاب انتظار می‌رود که جایگاه انتشارات همشهری در ساختار این موسسه تغییر کرده و از این پس شاهد اتفاقات بهتری در این عرصه باشیم.
موسسه همشهری هم چون موسسات کیهان و اطلاعات صاحب انتشارات است اما در سال‌های گذشته انتشارات همشهری کمتر خبرساز بوده و کتاب‌های این موسسه کمتر دیده شده‌اند.
گفته می‌شود موسسه همشهری امسال با خرید ساختمان معظمی در خیابان انقلاب و رو به روی دانشگاه تهران نشانه‌های اولیه‌ای از این تغییر را به نمایش گذاشته و اینک با انتخاب حمید باباوند که در سال‌های گذشته به‌عنوان کار‌شناس کتاب مطرح بوده است بنا دارد تا گام‌های بلندتری در این مسیر بردارد.
حمید باباوند در ابتدای دهه هشتاد با همکاری در هفته نامه کتاب هفته به سردبیری سیدفرید قاسمی و دکتر یونس شکرخواه روزهای خاطره انگیزی برای ادبیات پایداری ایجاد کرد و پس از آن با راه‌اندازی برنامه صدای کتاب در رادیو فرهنگ در دوره مدیریت دکتر محمدرضا ترکی اولین برنامه زنده صدا و سیما درباره کتاب راه سردبیری کرد. اواخر دهه هشتاد نیز همراه بود با انتشار کتاب «خبرنگاری کتاب» که حاصل حدود یک دهه فعالیت‌های او در عرصه کتاب بود. یکی از آخرین مصاحبه‌های تخصصی زنده‌یاد پروفسور معتمدنژاد در این کتاب منتشر شده و در آن به بحثدرباره حوزه خاص کتاب در عرصه مطبوعات پرداخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز