خبرگزاری کار ایران

انتقاد مختاباد از مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

مدیریت سازمان فرهنگی هنری هر روز شلخته‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۰۴

شهرداری تهران هزینه‌های زیادی را برای امور فرهنگی برنامه‌ریزی شده خود می‌کنند به طوری که از سایر دستگاه‌ها این بودجه بیشتر است با این وجود متأسفانه شاهد سقوط ارزش‌های فرهنگی، اخلاقی و نابودی سرمایه‌های اجتماعی شهر هستیم.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عدم نظارت بر سازمان فرهنگی و هنری تأکید کرد: مدیریت این سازمان هر روز ضعیف‌تر و شلخته‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " مجتبی شاکری " در جلسه علنی امروز(۱۴ آبان) بعد از ارائه گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه‌های این معاونت بیشتر مناسبتی است و تأثیرگذاری لازم را ندارد اظهار کرد: گزارش‌هایی که توسط کمیسیون اجتماعی ارائه شد ناقص بوده است برای نمونه در گزارشی که از سنجش عدالت اجتماعی شهر تهران در شورا عنوان شد نشان داد که مردم شهر تهران چقدر چاق شدند. در واقع این گزارش به سمت چاقی رفت.

وی ادامه داد: باید حتماً این برنامه‌ها متناسب با استانداردهای لازم باشند و اگر قرار است آموزشی برای شهروندان توسط این معاونت برنامه‌ریزی شود بهتر است براساس استانداردهای لازم صورت بگیرد و باید مجموعه‌ای نیز به عنوان ناظر بر این آموزش‌ها باشد.

سلطانی‌فر دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه ۵۵ وزارتخانه، سازمان، مرکز و نهاد در کشور متولی امور فرهنگی و اجتماعی هستند که هر کدام دیگری را قبول ندارند تصریح کرد که هر کدام این حوزه‌ها به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند حتی شهرداری تهران نیز با این دید و نگاه کاملاً جزیره‌ای عمل می‌کند در حالی که انقلاب ما فرهنگی بوده است و باید همه دستگاه‌ها با یکدیگر کار فرهنگی انجام دهند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران هزینه‌های زیادی را برای امور فرهنگی برنامه‌ریزی شده خود می‌کنند به طوری که از سایر دستگاه‌ها این بودجه بیشتر است تأکید کرد: با این شرایط متأسفانه شاهد سقوط ارزش‌های فرهنگی، اخلاقی و نابودی سرمایه‌های اجتماعی شهر هستیم.

عبدالحسین مختاباد نیز گزارش‌های ارائه شده توسط معاونت فرهنگی اجتماعی را خوب قلمداد کرد و گفت: متأسفانه تبلیغات سویی برای اقدامات انجام شده در سطح شهر صورت نگرفته است به طوری که شهروندان اطلاع دقیقی از این برنامه‌ها ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متولی امور فرهنگی است گفت: با وجود اینکه تمامی هزینه‌های برنامه‌های فرهنگی هنری شهرداری تهران توسط مردم تأمین می‌شود اما هیچ نظارتی به عملکرد این سازمان صورت نمی‌گیرد به طوری که مدیریت آن هر روز ضعیف‌تر و شلخته‌تر می‌شود.

مختاباد با بیان اینکه ۸۰ درصد فعالیت‌های سازمان مناسبتی است و باید تصمیم قوی برای آن اتخاذ شود از اینکه هنرمندان در برنامه‌های فرهنگی هنری شهر تهران تصمیم‌گذار نیستند انتقاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز