خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی‌های وزارت ارشاد برگزار شد

کد خبر : ۱۱۱۲۷۰

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌ها و مراکز تابعه در سالن سینمایی این وزارتخانه برگزار شد.

ایلنا: نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌ها و مراکز تابعه در سالن سینمایی این وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه در نخستین نشست مدیران روابط عمومی‌های این وزارتخانه و سازمان‌ها و مراکز تابعه هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سطح آگاهی، هم اندیشی و هم افزایی روابط عمومی‌ها و هماهنگی بین آن‌ها برای همکاریهای آتی عنوان کرد.
«بابک دربیکی» با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها وظایف خطیر و سنگینی برعهده دارند؛ برتعامل دائمی روابط عمومی‌های تابعه با مرکز روابط عمومی وزارتخانه تاکید کرد.
دربیکی افزود: براین باوریم هماهنگی با این مرکز از موازی‌کاریهای احتمالی در حوزه‌های کاری جلوگیری کرده و منجر به هم افزایی در عملکرد‌ها خواهد شد.
مشاور وزیرارشاد در ادامه به بحثبودجه اشاره کرد و از روابط عمومی‌ها خواست فعالیت‌ها و برنامه‌های سالانه خود را برای تنظیم و هماهنگی به این مرکز ارسال کنند.
اهمیت موضوع اخبار و اطلاع رسانی بحثدیگری بود که رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد به آن پرداخت و اظهار داشت: از روابط عمومی‌ها این انتظار را دارد که در تهیه و تنظیم اخبار اصول حرفه‌ای و اولیه خبر را مد نظر داشته باشند و اخبار سایت‌های مراکز خود را بهنگام و روز آمد کنند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از روابط عمومی‌ها خواست بحثجریان سازی‌های خبری را جدی بگیرند و تنها در مقام پاسخگویی و تهیه جوابیه عمل نکنند.
دربیکی در ادامه به اهمیت رسانه‌ها و نقش سازنده آن‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر اشاره و بر تعامل سازنده روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها نیز تاکید کرد.
وی اظهار داشت: درصدد هستیم با تداوم اینگونه نشست‌ها در جهت هم افزایی و استفاده از خلاقیت‌ها گام برداشته و سیاستهای اطلاع‌رسانی یکسانی را در حوزه وزارت ارشاد تدوین کنیم.
در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، پژوهشگاه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، سازمان حج و زیارت، معاونت امور هنری، سازمان امورسینمایی، معاونت فرهنگی، معاونت مطبوعاتی به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز