خبرگزاری کار ایران

معاون جدید عملیات پرواز هواپیمایی قشم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۹۳

طی حکمی از سوی کاپیتان حسن قاسمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی قشم، کاپیتان غلامرضا نجفی به سمت سرپرست معاونت عملیات پرواز هواپیمایی قشم منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایلنا از هواپیمایی قشم، در روز شنبه مورخ 99/03/03 ، طی حکمی از سوی کاپیتان حسن قاسمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی قشم، کاپیتان غلامرضا نجفی به سمت سرپرست معاونت عملیات پرواز هواپیمایی قشم منصوب و معرفی گردید.

بر اساس این گزارش، انتصاب کاپیتان غلامرضا نجفی به منظور بکارگیری از تمام ظرفیت های عملیاتی نسبت به راهکارهای دقیق و علمی برای توسعه عملیاتی و ایجاد یک شبکه عملیات پرواز با استانداردهای برتر بین المللی می باشد.

این گزارش می افزاید، تعهد، تخصص و سوابق ارزنده مدیریتی کاپیتان غلامرضا نجفی، موجب ابلاغ این حکم از سوی مدیرعامل هواپیمایی قشم گردید.

گفتنی است، کاپیتان حسن قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کاپیتان غنچه معاون سابق عملیات پرواز قشم ایر، در این ابلاغ اظهار امیدواری کرده است،

کاپیتان نجفی، با استعانت و اتکال به خداوند و درایت و نظارت فعال و مستمر و با همدلی و همکاری سایر عزیزان در راستای رشد و بهبود استانداردها و ایمنی پروازها، خدمات موثر و ارزنده  مورد نظر شرکت منشا اثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز