خبرگزاری کار ایران

پرداخت 9500 میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۲۹

مدیر امور اعتباری بانک‌مسکن آخرین روند پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان فروردین ۹۸ را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۹۵۰۰ میلیاردتومان تسهیلات با سود ۴ درصد و قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان سراسر کشور که معادل ۷۱ درصد تسهیلات است پرداخت شد.

به گزارش ایلنا ،محمدحسن علمداری در خصوص عملکرد آن بانک برای ارایه تسهیلات به سیل‌زدگان از ابتدای تخصیص تسهیلات تاکنون، اعلام کرد: در مجموع ۹۵۰۰ میلیاردتومان تسهیلات با سود ۴ درصد و قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان سراسر کشور پرداخت شد.
 
مدیر امور اعتباری بانک‌مسکن با اعلام این مطلب که تاکنون ۷۱ درصد تسهیلات و قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان پرداخت شده است، افزود: از رقم کل پرداختی‌ها ۴۵۰۰میلیاردتومان قرض‌الحسنه و ۵۰۰۰ میلیاردتومان تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد است که از این میزان تاکنون ۶۷۰ هزار میلیاردتومان پرداخت و ۲۸۰ هزار میلیاردتومان باقیمانده است.
 

به گفته علمداری، استان‌های لرستان و گلستان استان‌هایی هستند که بیشترین میزان پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص دادند.

بنا بر این گزارش در دو روز پایانی سال ۹۷ و فروردین ۹۸ سیل بسیاری از استان‌های کشور را تحت‌تاثیر خود قرار داد و به بسیاری از واحدهای مسکونی آسیب وارد کرد که بر اساس آن با تکلیف دولت، بانک‌ها مکلف به پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان از محل اعتبارات تخصیص یافته شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز