خبرگزاری کار ایران

ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۹۷

چهارمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار محدوده ها ومحلات هدف-آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار روز شنبه با حضور اعضاء برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، روز شنبه ۹ آذرماه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

ارائه گزارش دستاوردهای جلسات گذشته ستاد در خلال سال‌های ۹۴ تا ۹۷، ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی کارگروه تدوین برنامه اقدام برای روستاهای واقع در حریم شهرها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از جمله دستور کارهای این جلسه است.

ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی کارگروه پیش‌بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و ارائه جدول تسهیلات و اعتبارات پیشنهادی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در اجرای قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از دیگر دستور کارهای پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری عنوان شده است.

گفتنی است، ستاد بازآفرینی شهری در سطح ملی دارای ۲۱ عضو رسمی است که به ریاست رئیس‌جمهور و نایب‌رئیسی وزیر راه و شهرسازی تشکیل می‌شود و دبیرخانه آن در وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری ایران) مستقر است.

از این پس قرار است، جلسات این ستاد به صورت مداوم و ماهانه یرگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز