خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی:

موظف به پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۷۱

قاسم بی‌نیاز در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور گفت: در شرایط امروز که با تغییر و تحولات زیادی در جامعه و سازمان‌ها مواجه هستیم، وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و همسویی با اهداف سازمانی است.

به گزارش ایلنا، قاسم بی‌نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور، بیان کرد: روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای تحولات سازمانی و انتقال نیروهای راهداری به ادارات استانی، با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار و از طریق تعامل خوب با رسانه‌ها، تصویر مناسبی از وظایف سازمان به مخاطبان و رسانه‌ها فراهم کرده است.
 
مهران قربانی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم در این نشست گفت: مسئولان روابط عمومی در شرایط حساس کنونی باید فراتر از وظایف اصلی که بر عهده دارند، عمل کرده و با مستندسازی و تصویرسازی مسائل و مشکلات موجود در جاده‌ها و زیرساخت‌های حمل ونقلی، پایانه‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر و پایانه‌های مرزی، نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کرده و در راستای بهبود امور و فعالیت‌ها، نقش اساسی داشته باشند.
 
قربانی افزود: روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مخاطبان محسوب می‌شود و در عین حال که تصویر درستی از سازمان و عملکردهای سازمان به عموم ارائه می‌کند، از سوی دیگر دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل می‌کند.
 
محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم که در این نشست حضور داشت، با بیان این که روابط عمومی، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای هر سازمانی است، گفت: باید در واقعیت به این شعار عمل کرد و با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با همه دفترها و حوزه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات سازمان را شناسایی کرده و در رفع مشکلات موثر باشند.
 
تیموری با اشاره به ارائه خدمات عمومی از سوی این سازمان به عموم مردم، ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان، روابط عمومی‌ها نقش برجسته‌ای دارند و با توجه به آگاهی از انتظارات و خواسته‌های مردم، سازمان‌ها باید در این سمت و سو گام بردارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز