خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری جایزه دادمان مطرح شد:

رویدادهای آتی مرکز متخصصین راه و شهرسازی در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۹۵

رئیس مرکز متخصصین راه و شهرسازی گفت: برای شکل‌گیری جایزه دادمان ساعت‌ها فکر و هم‌اندیشی با نخبگان علمی و اجرایی کشور انجام گرفت تا ایده اولیه آن پخته شود. امروز مفتخریم که حاصل این هم‌اندیشی، همایشی بزرگ و باشکوه است که آقای دکتر آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی در سخنرانی فاخر خود در اولین همایش از آن به عنوان «نماد مسئولیت اجتماعی مهندسی» یاد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مهندس میثم پاشا زانوسی در نخستین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته داوارن دومین دوره همایش جایزه دادمان با تشکر از اساتید، چهره‌های ماندگار، متخصصین و تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه خانواده شهید دادمان که مرکز متخصصین راه و شهرسازی را در برگزاری اولین دوره همایش جایزه دادمان یاری نمودند بیان داشت: «تمامی تلاش‌های مجموعه همکاران بنده در مرکز متخصصین راه و شهرسازی و گروه متخصصین ایران با این هدف صورت می‌گیرد که بستری برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور فراهم شود».

رئیس مرکز متخصصین راه و شهرسازی با تأکید بر شکل‌گیری ایده جایزه دادمان بر اساس نیاز جامعه متخصصین راه و شهرسازی کشور اظهار داشت: «برای شکل‌گیری جایزه دادمان ساعت‌ها فکر و هم‌اندیشی با نخبگان علمی و اجرایی کشور انجام گرفت تا ایده اولیه آن پخته شود. امروز مفتخریم که حاصل این هم‌اندیشی، همایشی بزرگ و باشکوه است که آقای دکتر آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی در سخنرانی فاخر خود در اولین همایش از آن به عنوان «نماد مسئولیت اجتماعی مهندسی» یاد کرده‌اند».

وی افزود: «البته این تازه ابتدای مسیر است. همایش جایزه دادمان تنها رویداد مورد توجه مرکز نیست. برنامه‌های مرکز متخصصین راه و شهرسازی همواره بر اساس نیازسنجی تدوین می‌شوند. در همین راستا، با توجه به نیازهای جامعه، پیگیر تأسیس صندوق زمین و مسکن متخصصین هستیم تا ان‌شالله با تسهیل فرآیند تهیه مسکن، شاهد ارتقای کیفیت زندگی متخصصین کشور باشیم. همچنین با توجه به تغییر رویکردهای نوین مدیریت در حوزه راه و شهرسازی در تمرکز به نگهداشت بهینه دارایی‌ها، به همت کارگروه مدیریت دارایی‌های مرکز به زودی شاهد برگزاری «سمینار مدیریت دارایی‌های فیزیکی در راه و شهرسازی» خواهیم بود که اطلاع‌رسانی درباره آن متعاقبا صورت خواهد گرفت».

زانوسی در پایان بیان داشت: «شورای محترم سیاست‌گذاری با توجه به اصل هم‌اندیشی و بهره‌گیری از خرد جمعی به طور پیوسته برای بهبود کیفی همایش تلاش می‌کنند و ما امیدواریم با مشارکت متخصصین و نخبگان، دومین دوره همایش را باشکوه‌تر از دوره اول برگزار نماییم».

دومین دوره همایش جایزه دادمان با رویکرد تقدیر از چهره‌های ماندگار و برترین‌های راه و شهرسازی در تاریخ 16 اسفند سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. فراخوان عمومی ارسال آثار به دبیرخانه همایش از اول آذر ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز