خبرگزاری کار ایران

حسن نیا خبر داد:

بازگشایی محور فیروزکوه/ تردد خودروها در جاده هراز فقط با زنجیر چرخ

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۰۳۰

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی محور فیروزکوه خبر داد و گفت: تردد خودروها در جاده هراز فقط با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت راه وشهر سازی، عبدالهاشم حسن نیا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور٬ با یادآوری اینکه بامداد امروز جاده فیروزکوه بدلیل شدت بارش برف مسدود شده بود گفت: با تلاش گروه‌های راهداری این محور بازگشایی و هم اینک تردد در آن انجام می‌شود. همچنین با هماهنگی که با پلیس راه صورت گرفت در حال حاضر در جاده هراز نیز تردد فقط با به همراه داشتن زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌ها برای عبور مسافران از جاده کندوان نیز با زنجیر چرخ در حال انجام است٬ افزود: البته هنوز مجوز تردد در محور کندوان صادر نشده است.

 حسن نیا با بیان اینکه جاده قدیم قزوین-رشت آماده تردد است٬ ادامه داد: همکاران راهدار ما در حال کار برای بازگشایی آزادراه قزوین-رشت هستند که امیدواریم با تضمین ایمنی در این مسیر نیز آزادراه بازگشایی شود.

معاون راهداری راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: در سایر مناطق نیز کولاک در جریان و زیرساخت‌ها برای عبور مسافران بین شهری آماده است و به محض اینکه کولاک متوقف شود این محورها با هماهنگی پلیس راه بازگشایی خواهد شد. همچنین در محورهای تهران- قم، تهران- ساوه، تهران- کرج مسیر باز است اما بدلیل بارش برف و باران تردد خودروها در این محورها به کندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز