خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در حوالی فرودگاه مهرآباد اتفاق افتاد

درحادثه سقوط هواپیما حوالی فرودگاه مهرآباد سه تن از خبرنگاران و فیلمبرداران کاشانی شدیدا مصدوم شدند / تاپ۱

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۰۴

دراثر سقوط " یک فروند هواپیمای مسافربری از مبدا تهران به مقصد طبس که صبح امروز در نزدیکی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد از جمله مصدوم شدگان این حادثه سه تن از خبرنگاران و فیلمبرداران کاشانی بودند که شدیدا مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان دراثر سقوط " یک فروند هواپیمای مسافربری از مبدا تهران به مقصد طبس که صبح امروز در نزدیکی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد از جمله مصذوم شدگان این حادثه سه تن از خبرنگاران و فیلمبرداران کاشانی بودند که شدیدا مصدوم شدند.

این هواپیما با ۴۰ مسافر و ۸ خدمه و تیم پروازی دقایقی بعد از اینکه فرودگاه مهرآباد را به مقصد طبس ترک می کند دچار این سانحه شده است.

متاسفانه در این پرواز تعدادی از هموطنان عزیزمان دچار سانحه شدند که در میان آنان نام برادران امیر و مصطفی مزرعتی از عوامل جزخوانی حرم مطهر محمد هلال بن علی(ع) آران وبیدگل در ماه مبارک رمضان امسال که اصالتا نوش آبادی هستند نیز به چشم می خورد.

به گفته شاهدان حادثه، امیر مزرعتی خبرنگار و مصطفی مزرعتی تصویر بردار باشگاه خبرنگاران جوان به همراه همسرش در زمان سقوط، خود را از هواپیما به بیرون پرت می‌کنند و به همین دلیل زنده می‌مانند، ولیکن مصطفی مزرعتی به همراه همسر و فرزندش در این سانحه دچار سوختی شدید(بالای ۸۰ درصد) شده‌اند.

نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل برای این عزیزان که از همکاران قدیمی و یکی از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند شفای عاجل را از درگاه خدواند متعال مسئلت می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز