خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌‌های کشور:

انجام پروازهای حج تمتع و عمره از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) قطعی شد

کد خبر : ۱۹۲۴۹۰

ایلخانی گفت: سازمان حج و زیارت به ایرلاین‌های‌ ایران‌ایر، ماهان و عربستان سعودی اعلام کرده است عملیات حج امسال از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) صورت می گیرد و این فرودگاه تا چند روز آینده از آمادگی کامل برخوردار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌‌های کشور با اشاره به انتقال پروازهای حج تمتع و عمره، گفت: این پرواز‌ها به صورت قطعی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) انجام خواهد شد.

‌به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ‌جلسه آماده‌سازی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) جهت عملیات حج ۹۳ با حضور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور در ‌فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: نگاه به حج باید‌ یک نگاه ارزشی باشد و عملیات حج فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با تمام کارهای که در زندگی انجام دادیم باید متفاوت باشد، ‌‌ اگر این نگاه ما درست باشد، شب و روز اجرای این عملیات و خدمت‌رسانی به زائران‌ با سربلندی به انجام می‌رسد.

محمد علی ایلخانی گفت: سازمان حج و زیارت به ایرلاین‌های‌ ایران‌ایر، ماهان و عربستان سعودی اعلام کرده است عملیات حج امسال از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) صورت می گیرد و این فرودگاه تا چند روز آینده از آمادگی کامل برخوردار خواهد شد.

وی افزود‌: اگر در این راه هر گونه کوتاهی باشد به گردن ما است که در این جلسه حضور داریم و باید تمام تلاش خود را در جهت انجام بهتر این عملیات بزرگ به کار ببندیم؛ ‌امیدوارم عملیات حج امسال موجب سربلندی و افتخار ‌شود‌.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با تأکید بر انجام بازدید دوره‌ای از‌ فرودگاه امام خمین(ره) بیان کرد: با توجه به اینکه عملیات حج برای نخستین بار از این فرودگاه انجام می‌شود باید چند مانور در سطح و زمان‌های مختلف برگزار شود تا در صورت شناسایی نواقص و ایراد‌های احتمالی بتوان در اثر وقت نسبت به رفع آنها اقدام کرد‌.

در ادامه این جلسه ‌‌سعید چلندری، مدیر کل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) نیز طی سخنان کوتاهی از آماده‌سازی فرودگاه در چند روز آینده برای پذیرش مسافران خانه خدا ‌خبر داد‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز